Beste medehoutbewerkers,
In verband met het bijna afronden van mijn nieuwe werkbank (later zal ik een update plaatsen). Verkoop ik mijn overcomplete en zeer nette Makita 2704 met onderstel en extra verlengtafel en verbredingstafel. De machine is van 2018, enkel voor de hobby gebruikt en altijd goed onderhouden. Alle standaard accessoires incl. originele handleiding zijn inbegrepen. Als extra voeg ik de Incra miter express ook toe (op maat voor deze machine). Hiermee kan er netjes worden afgekort. Makita is zover bekend de enige in deze prijsklasse waar Incra op past. De miter moet zelf aangeschaft worden.
Nieuwprijs Makita 2704 met onderstel: 923,22 (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs verlengtafel: 32,- (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs verbredingstafel: 35,- (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs Incra miter express: 159,-
Totale nieuwwaarde: 1149,-
Vraagprijs totaal: 600,-
Evt. heb ik nog tegen een meerprijs twee nieuwe (nooit gebruikte) Ecotools industrial zaagbladen erbij (60 tands en 24 tands).
Op te halen in Nieuw-Vennep (Haarlemmermeer).
Morgen gaat de advertentie ook op marktplaats.

In verband met het bijna afronden van mijn nieuwe werkbank (later zal ik een update plaatsen). Verkoop ik mijn overcomplete en zeer nette Makita 2704 met onderstel en extra verlengtafel en verbredingstafel. De machine is van 2018, enkel voor de hobby gebruikt en altijd goed onderhouden. Alle standaard accessoires incl. originele handleiding zijn inbegrepen. Als extra voeg ik de Incra miter express ook toe (op maat voor deze machine). Hiermee kan er netjes worden afgekort. Makita is zover bekend de enige in deze prijsklasse waar Incra op past. De miter moet zelf aangeschaft worden.
Nieuwprijs Makita 2704 met onderstel: 923,22 (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs verlengtafel: 32,- (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs verbredingstafel: 35,- (goedkoopste op internet);
Nieuwprijs Incra miter express: 159,-
Totale nieuwwaarde: 1149,-
Vraagprijs totaal: 600,-
Evt. heb ik nog tegen een meerprijs twee nieuwe (nooit gebruikte) Ecotools industrial zaagbladen erbij (60 tands en 24 tands).
Op te halen in Nieuw-Vennep (Haarlemmermeer).
Morgen gaat de advertentie ook op marktplaats.