Te Koop: Bosch GCM 12 GDL Afkortzaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
Ik verkoop mijn GCM 12 GDL Afkortzaag.
Deze is 22-04 -2020 en was de opvolger van mij Bosch GCM 8SJL.
Bij verkoop ga ik deze vervangen door een Festool Kapex.
Afkortzaag is nog in nieuwstaat zoals al mijn gereedschap. Gebruik het niet heel veel alleen in de wintermaanden als het competitie en wedstrijd seizoen stil ligt.

Productomschrijving

- Zagen als nooit tevoren: extreem soepel en permanente precisie
- Efficiënte stofafzuiging door geoptimaliseerd aanzuigstuk
- Alle bedieningselementen voor verstek- en hellingsinstellingen vooraan aan de machine om aangenamer te werken
- Rechts en links geïntegreerde uittrekbare materiaalsteunen met geïntegreerde langsstop
- Geïntegreerde draaggreep voor makkelijk transport
- Compact trekmechanisme maakt een ruimtebesparende plaatsing direct aan de muur mogelijk
- Motor met hoge treksterkte (2.000 watt) biedt voldoende vermogensreserve voor dik hout
- Groefzaagfunctie

Gebruikersvoordelen

- Ultraprecies zagen: kap- en verstekzaagmachine met gepatenteerd glijarmontwerp van Bosch
- nnovatieve, onderhoudsvrije glijarm is uiterst robuust voor duurzame precisie
- Scharnierontwerp van de glijarm maakt de kap- en verstekzaagmachine over de hele linie compact
- Dubbele lijnlaser en hoogwaardig zaagblad garanderen uiterst nauwkeurig zagen

Vraagprijs € 700,00
op te halen in Almere
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2020-04-24 at 21.23.28.jpeg
    WhatsApp Image 2020-04-24 at 21.23.28.jpeg
    103,3 KB · Weergaven: 355
  • WhatsApp Image 2020-05-12 at 18.06.40.jpeg
    WhatsApp Image 2020-05-12 at 18.06.40.jpeg
    128,9 KB · Weergaven: 353

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
Gewoon voor het kleurtje, ofzo? Zolang er geen accu's in moeten zie ik het voordeel hier niet zo.
Ik hou ook van eenheid in materiaal..
Nu heb ik wel een paar verschillende merken, maar het meeste is bij mij ook van 1 merk.
Ieder z'n ding ;)

Als ik mijn GCM 8 SJL een paar maanden niet gekocht had, had ik wel naar deze willen kijken..
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.579
1.797
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik hou ook van eenheid in materiaal..
Nu heb ik wel een paar verschillende merken, maar het meeste is bij mij ook van 1 merk.
Ieder z'n ding ;)

Als ik mijn GCM 8 SJL een paar maanden niet gekocht had, had ik wel naar deze willen kijken..
Oh zeker, ik vind het ook prettig alles van een merk te hebben, maar ik ga het niet vervangen tot het stuk is of de nieuwe een significante upgrade is :p.
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Mocht je inderdaad je andere bosch spullen te koop zetten dan heb ik zeker interresse. Deze heb ik al.. maar ik zie dat je nog een koffer of 20 te gaan hebt.
 

Richard72

Actieve deelnemer
6 mei 2020
33
5
51
Kerkrade
Hier nog een Bosch en woodpeckers liefhebber.
Maak maar een lijstje.
Interesse genoeg😃zeer zeker in de woodpeckers spullen dat Rood past niet bij dat wit/groen van festool dat vloekt😂😉
 

CoSo

Actieve deelnemer
12 okt 2018
162
52
De Bosch GCM 12 GDL mag als combinatie voor € 850,00 samen met de GAS 20 L SFC en Oneida-Air Dust Deputy Deluxe Cycloon SET met opvangbak.
 

Bijlagen

  • 0601B23600_1.jpg
    0601B23600_1.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 48
  • Bosch GAS 20 l SFC.jpg
    Bosch GAS 20 l SFC.jpg
    66,5 KB · Weergaven: 43
  • Oneida-Air Dust Deputy Deluxe Cycloon SET met opvangbakken.jpg
    Oneida-Air Dust Deputy Deluxe Cycloon SET met opvangbakken.jpg
    43,1 KB · Weergaven: 52
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.