Te Koop: Bora Centipede Workstand CK15S

Status
Niet open voor verdere reacties.

shop85

Actieve deelnemer
2 mei 2021
36
2
Genk
Wat zitten opruimen en deze wordt niet gebruikt. Niet veel foto's , veel valt er ook niet aan te tonen:

IMG_7365.jpeg

Leveringsomvang:
- CK15S Centipede® Workstand
- 4x X-Cups
- 4x Quick Clamps
- 1x Draag/opbergtas voor de accessoires

Bora Centipede Workstand CK15S


Prijs: OTK of ruilen voor een MFT3 ( met opleg)
 

JonasLa

Actieve deelnemer
15 mei 2016
92
73
Als je er met ccrider niet uitkomt heb ik wel interesse voor 100 euro. Verzenden hoeft niet, ik kan afhalen.
 

shop85

Actieve deelnemer
2 mei 2021
36
2
Genk
Klopt van de maat. Ondertussen had Glenn ook al een berichtje gestuurd maar ik weet nog niet of hij kan afhalen. Afhalen krijgt sowieso de voorkeur. Verzenden zou kunnen , maar is een heel gedoe gezien , verpakking etc. Als Glenn niet kan afhalen mag jij hem komen halen Jonas.
 

ccrider

Actieve deelnemer
24 jan 2011
179
18
Beusichem (Betuwe)
Klopt van de maat. Ondertussen had Glenn ook al een berichtje gestuurd maar ik weet nog niet of hij kan afhalen. Afhalen krijgt sowieso de voorkeur. Verzenden zou kunnen , maar is een heel gedoe gezien , verpakking etc. Als Glenn niet kan afhalen mag jij hem komen halen Jonas.
Dank voor de reactie. Ik ben voorlopig niet in de buurt van Genk, dus dan laat ik het gaan.

Groet,
CC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.