Te Koop: Afzuiginstallatie HBM 1100 Watt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
Te Koop

HBM afzuiginstallatie 1100 watt
Deze afzuiger heb ik in juni 2021 gekocht bij HBM - Dus 3 mnd oud (aankoop bon aanwezig)
Er zit nog garantie op de stof-afzuiger

Tekst HBM
De HBM 1100 Watt Draagbare Stofafzuiginstallatie is een geweldige, kleine werker. Deze stofafzuiger is perfect voor werkzaamheden waarbij houtstof meteen moet worden weggezogen.

Vraagprijs : 65 euro
 

Bijlagen

  • IMG-0526.jpg
    IMG-0526.jpg
    157,5 KB · Weergaven: 22
  • IMG-0527.jpg
    IMG-0527.jpg
    174,7 KB · Weergaven: 21
  • IMG-0528.jpg
    IMG-0528.jpg
    161 KB · Weergaven: 21

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
Ik heb voor mezelf besloten om de grote houtbewerkings machines weg te doen en verder te gaan met enkel elek handgereedschap.
Mijn VlakvanDikte bank wordt a.s. zondag opgehaald en dan moet ik mij lintzaag nog van de hand doen

dus... vandaar
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
916
318
Duidelijk. Wel ben ik een tikje nieuwsgierig naar je besluit om deze ommezwaai te maken.
Ik ben namelijk bezig, nu mijn pensioen nadert, steeds meer zaakjes aan te schaffen als afkortzaag, lintzaag, grote band/schijfschuurmachine etc.
 

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
Ik maak niet heel gebruik meer van de grote machines en we willen de ruimte omtoveren tot een hobby keuken voor mijn vrouw. Dus dan heb ik enkel nog handgereedschap nodig om klusjes te doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.