te koop 305 mm afkortzaagmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

graats

Actieve deelnemer
1 nov 2009
62
25
Borne
www.graatsenco.nl
Hallo houtbewerkers,

zo af en toe kijk ik kritisch naar mijn machinepark. Vooral ook omdat ik een beperkte ruimte in mijn werkplaats heb.
Deze robuuste afkortzaagmachine, zaagblad diameter 305mm gebruik ik nog nauwelijks. Voor het meubels maken zoals ik doe is deze machine niet noodzakelijk.
Ik heb hem gekocht toe ik een nieuwe kap op mijn werkplaats gezet heb. Hiervoor is deze prima geschikt, uiteraard ook voor andere bouwwerkzaamheden.
Hij heeft mij niet de hoofdprijs gekost, dus ook op dit forum is de machine tegen de redelijke prijs van €150,00 te koop.

Vriendelijke groet,

Gerrit Scharenborg
Graats&co

Bijlagen

• afkortzaag 305 1.jpg
    afkortzaag 305 1.jpg
    143,1 KB · Weergaven: 239
  • afkortzaag 305 2.jpg
    afkortzaag 305 2.jpg
    63 KB · Weergaven: 263
  • afkortzaag 305 3.jpg
    afkortzaag 305 3.jpg
    127,8 KB · Weergaven: 269
  • afkortzaag 305 4.jpg
    afkortzaag 305 4.jpg
    115,8 KB · Weergaven: 270
  • Leuk
Waarderingen: Sebasel

Sebasel

Actieve deelnemer
5 jan 2013
72
40
43
Voerendaal
Hallo houtbewerkers,

zo af en toe kijk ik kritisch naar mijn machinepark. Vooral ook omdat ik een beperkte ruimte in mijn werkplaats heb.
Deze robuuste afkortzaagmachine, zaagblad diameter 305mm gebruik ik nog nauwelijks. Voor het meubels maken zoals ik doe is deze machine niet noodzakelijk.
Ik heb hem gekocht toe ik een nieuwe kap op mijn werkplaats gezet heb. Hiervoor is deze prima geschikt, uiteraard ook voor andere bouwwerkzaamheden.
Hij heeft mij niet de hoofdprijs gekost, dus ook op dit forum is de machine tegen de redelijke prijs van €150,00 te koop.

Vriendelijke groet,

Gerrit Scharenborg
Graats&co
Prima prijs. helaas te ver weg.
tenzij je binnenkort toevallig in Zuid-Limburg moet zijn? 😉

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
461
197
Noardeast-Fryslân
Inderdaad: prima prijs. Misschien handig zijn om er nog bij te vermelden of de werktafel (laatste foto) er ook bij hoort.
Om te voorkomen dat ik in dezelfde situatie (geen plek meer) kom te zitten laat ik deze voorbij gaan.

graats

Actieve deelnemer
1 nov 2009
62
25
Borne
www.graatsenco.nl
Hallo houtbewerkers,

Vriendelijke groet,

Gerrit Scharenborg
Graats&co
Op dit moment is de machine gereserveerd, waarbij ik er vanuit ga dat hij echt verkocht wordt. dus op dit moment zit er een slotje op.

groet Gerrit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.