TC-BJ 900 Einhell lamello frees kaakjes maat

Hulpverlener

Actieve deelnemer
4 nov 2021
198
27
BoZ
Hallo
ik sta op het punt een TC-BJ 900 einhell frees te kopen nu heb je diverse kaakjes hiervoor. 0 10 20 . Maar de machine heeft een frees diepte van 14 mm. Ik vraag mij af of ik dan ook beperkt ben met de maat kaakjes.

Wie kan mij hier van advies dienen.

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
664
185
Arnhem - Schaarsbergen
Hallo
ik sta op het punt een TC-BJ 900 einhell frees te kopen nu heb je diverse kaakjes hiervoor. 0 10 20 . Maar de machine heeft een frees diepte van 14 mm. Ik vraag mij af of ik dan ook beperkt ben met de maat kaakjes.

Wie kan mij hier van advies dienen.
Als het goed is kun je de code van het koekje invoeren voor het bepalen van de freesdiepte. Het is een soort revolver.

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.150
497
Alphen aan den Rijn
Ik weet niet uit m’n hoofd de breedte maat van de no 20 van Lamello , maar volgens mij is die diepte genoeg . Je kan het zelf nameten , 2 x 14 is 28 mm .

Succes Willem

Hulpverlener

Actieve deelnemer
4 nov 2021
198
27
BoZ
Lamello 0, 10 en 20 passen hier nog prima in, Lamello 20 vereist 12,3mm diepte.
Nu is mijn plaatmateriaal 1.8 en ik heb nu de de 10 gekocht maar ja je hebt ook schuine kanten (verstek) . Vandaar dat ik maat 10 heb gekozen. Welke maat gebruiken jullie het meeste?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.