Tafelblad krijgt nieuw leven.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.559
Gaanderen
De tweede badkamer is, 2 jaar na aanvang, bijna klaar. Maak jij even een wastafel meubel. Twee planken met poten eronder en twee waskommen erop.
Nu had ik nog een eiken tafelblad liggen. Even zagen en lang schuren is het wachten op de poten. Hout was op.
IMG20210915104414.jpg
Hier de twee oudjes. De machine is ouder dan de tafel maar werkt nog prima. Hoewel de lak/afwerking er niet dik opzit had ik op enkele plekken toch P36 nodig om het goed blank te krijgen.
IMG20210915164804 (2).jpg
Na lang schuren is alles klaar voor de volgende gang. Wanneer die begint? Moet de kommen nog bestellen. De afwerking is nog niet binnen en de kranen moeten nog uitgezocht worden en de poten liggen nog in Zwolle. Hoewel het hout al 28 jaar binnen staat dek ik het na het schuren toch af met folie. Heb geen zin om het te moeten vlakken als het toch gaat werken.
 

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
Een badkamer die 2 jaar onder handen is, dan ben ik benieuwd wanneer dit project klaar is. Ik heb geduld. Wel leuk dat de tafel een tweede leven krijgt. Ik ben nu ook zelf bezig om van een tuintafel een verwarmingsombouw te maken.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.672
2.559
Gaanderen
Een badkamer die 2 jaar onder handen is, dan ben ik benieuwd wanneer dit project klaar is. Ik heb geduld. Wel leuk dat de tafel een tweede leven krijgt. Ik ben nu ook zelf bezig om van een tuintafel een verwarmingsombouw te maken.
Er kwamen drie verbouwingen tussendoor en enkele langdurige ziektes. Als je dan een nieuwe badkamer hebt is de tweede bijzaak. Naarmate iets langer duurt krijg je ik er ook minder zin in..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.