Systainers met 40% korting

rik

Post veel
8 nov 2010
805
158
Wellicht leuk om nog even van te kunnen profiteren, alle nieuwe (Tanos) systainers-3 tot 31/01/25 met 40% korting

Idd mooie actie…. Let wel op de actie gaat enkel over de lege sustainers.
Ben je een bedrijf, zorg dan dat je zakelijk leveradres invult anders kun je niet zonder btw bestellen onder intercomunnautaire levering uit DE. Duurde even voordat ik in de gaten had dat dit een bedrijf is met een Duits btw nummer.

Veel plezier verder

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.446
2.097
Terkaple
www.woodworking.nl
Leuke link, dank. Ik deed maandagavond mijn kantenfrees in de systainer om hem mee te nemen, duw met 1 hand op het deksel en het spat zo uit elkaar. Alle weekmaker waarschijnlijk in de loop van de 18 jaar er uit gedampt.

jaap

1737215945073.jpeg

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.701
488
Dordrecht
Leuke link, dank. Ik deed maandagavond mijn kantenfrees in de systainer om hem mee te nemen, duw met 1 hand op het deksel en het spat zo uit elkaar. Alle weekmaker waarschijnlijk in de loop van de 18 jaar er uit gedampt.

jaap

Bekijk bijlage 152632
SjoW! Met die oude systainers heb ik nooit echt problemen gehad. De 2e generatie dan weer wel, daar breekt nog wel eens een handeltje oid vanaf. Ben benieuwd hoe die nieuwste versie is, hopelijk weer wat beter, want ik zoek eigenlijk nog een XXl voor wat tuinspullen.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.950
3.257
Gaanderen
Met bijna alle oude systainers zijn wel eens ouderdomsproblemen, Ik had in een kelder nog twee lege systainers van de Festo ras115 staan. Machines zijn verkocht zonder systainer of gestolen. Toen ik ze mee wilde nemen kon ik delen tussen mijn vingers kapot wrijven. De clips breken soms af. Ook de klacht van Jaap heb ik regelmatig gezien. Het betreft wel altijd systainers op leeftijd. Verkleuren doen ze ook, helemaal als ze soms ook buiten gebruikt worden. Hetzelfde komt voor bij de stofzuigers. Bij de oude festo(ol) stofzuigers die bij wap vandaan kwamen heb ik alleen bij de sr151 kapotte handgrepen gezien.
Bij de festool ct serie verouderd de bovenste bak ook. Ik heb de mijne al vervangen. (stofzuiger is van 2009)
Nu is ook bij de kunststof voorzijde een stuk uitgebroken.
En ja ik ben nog steeds blij met mij festool gereedschap.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: jaap

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.092
564
Noord-Veluwe
Met systainers heb ik dit nog niet gehad, maar wel met Makita M-Boxen. Had mezelf bijna flink goed gesneden, zo scherp waren de randen van die breuk.

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.701
488
Dordrecht
Met bijna alle oude systainers zijn wel eens ouderdomsproblemen, Ik had in een kelder nog twee lege systainers van de Festo ras115 staan. Machines zijn verkocht zonder systainer of gestolen. Toen ik ze mee wilde nemen kon ik delen tussen mijn vingers kapot wrijven. De clips breken soms af. Ook de klacht van Jaap heb ik regelmatig gezien. Het betreft wel altijd systainers op leeftijd. Verkleuren doen ze ook, helemaal als ze soms ook buiten gebruikt worden. Hetzelfde komt voor bij de stofzuigers. Bij de oude festo(ol) stofzuigers die bij wap vandaan kwamen heb ik alleen bij de sr151 kapotte handgrepen gezien.
Bij de festool ct serie verouderd de bovenste bak ook. Ik heb de mijne al vervangen. (stofzuiger is van 2009)
Nu is ook bij de kunststof voorzijde een stuk uitgebroken.
En ja ik ben nog steeds blij met mij festool gereedschap.
Stofzuigers zijn de dekkappen idd erg broos. Heb er 4, maar er zit geen 1 gave meer tussen geloof ik.

elzenmaa

Post veel
23 nov 2014
956
240
Alle weekmaker waarschijnlijk in de loop van de 18 jaar er uit gedampt
18 jaar; dat had ik niet verwacht van Festool. Blijkbaar toch niet de beste kwaliteit voor deze toepassing.
Levensduurverwachting voor kunststof kozijnen bijvoorbeeld is 50 - 75 jaar, terwijl die toch altijd onderhevig zijn aan zon, regen en koude.
En voor Lego steentjes is de levensduurverwachting niet eens bekend.

Soms zie je (ook op dit forum) foto’s van hele kastenwanden met systainers, hoop niet voor diegenen dat die pak hem beet na 15 - 20 allemaal uit elkaar gaan vallen.

svenskapelsin

Actieve deelnemer
14 mrt 2015
535
38
Zweden-Delft
Ligt toch wel aan het plastic dat Festool gebruikt mijn ctl stofzuiger breekt inmiddels ook alles aan. Stopcontact uitgebroken, de bovenkant ook na 7 jaar die vervangen 3 jaar later begint die ook weer te breken. Starmix ipulse begint ook op leeftijd te raken, breekt niks en die wordt veel ruwer gebruikt. Valt mij wat tegen van Festool, is een keuze die ze maken blijkbaar. Sustained blijven tot op heden wel heel maar zijn maximaal 15 jaar bij mij.

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.092
564
Noord-Veluwe
Bedankt @GH1 !

Ik had al een poosje 2 M237 kisten nodig in een aangepaste kleurstelling. De koop stelde ik echter steeds uit, omdat ik het te duur vond ten opzichte van de aanbiedingen voor systainers in "gewone" kleuren. Heb gisteren mooi gebruik kunnen maken van deze aanbieding (die ikzelf dus totaal niet had opgemerkt). Scheelt toch weer flink wat centjes.

• Leuk
Waarderingen: Emilio

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.