Sven uit Deventer

Sven0503

Nieuw lid
24 dec 2021
15
10
Deventer
Goedemorgen vaklui,

Ik noem mijzelf hobby-matig handig met een beetje meer ;-)
Voorheen in de evenementen branche werkzaam als ZZPer, maar helaas noodgedwongen een andere manier van inkomsten moeten vinden. Een tijd lang ook voor diverse klusdiensten werkzaam geweest als ZZPer. Nu een vaste job bij een AV installatie bedrijf wat goed bevalt.

Maar nog steeds dol op klussen en natuurlijk gereedschappen.
Thuis verbouw ik alles zelf, en nu ben ik eindelijk aan mijn eigen projectje aangekomen om eens een fijne werkplek in de schuur te gaan bouwen.
Ook ik heb het "geluk" om met o.a. festool / dewalt en makita te werken, en ben daar dan ook erg zuinig op.

De laatste tijd googelde ik veel naar onderwerpen en kwam telkens voor informatie op dit forum uit,
dus nu maar eens aangemeld, want ik denk dat ik hier nog vele leuke onderwerpen kan gaan lezen en al het moois van anderen bekijken.

Grt, Sven
 
  • Leuk
Waarderingen: arjaano

Sven0503

Nieuw lid
24 dec 2021
15
10
Deventer
Bedankt mannen,

Als toevoeging nog een paar kiekjes wat ik afgelopen jaar thuis heb gemaakt.

Als eerste een eigen ontworpen afdak met buitenkeuken.
Van 0 af zelf gebouwd, en al heel wat leuke uurtjes plezier van gehad :)

1E668212-0B22-49DA-898C-8AAFAE564813_1_105_c.jpeg


Daarnaast ook dit jaar een fijne tafelzaag gekocht van DeWalt, en daar maar een onderstel voor gemaakt en een schuifbak om ook delen in te kunnen korten zonder altijd de afkort te moeten pakken.

F5C92280-C950-4E7E-9D5F-0261F9AC81FE_1_105_c.jpeg


En voor de komende tijd staat dus een nieuwe werkplaatsinrichting voor de systainers e.d. op de planning.
Genoeg om lekker bezig te blijven :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.