Hallo allemaal!
Thijs hier!
Beginnende houtwerker en student uit Zwolle van 21 jaar.
Ben en wordt zeer enthousiast voor zelfgemaakte dingen.
Lees zo nu en dan wat mee en krijg veel goede tips.
Door mijn bureaustudie (ICT) op zoek naar frisse lucht, handwerk en iets wat me van het computerscherm naar de natuur haalt.
Houtwerken leek me een hele gave stap!
Ben bezig met mijn eerste klus, een soort zaagtafel/werkbank.
Ik woon niet meer thuis, en als student heb ik natuurlijk geen torenhoog budget.
Hout krijg ik vooral door bij bouwmarkten langs te gaan (weggooihout), gereedschap uit cadeau's/aanschaf met het budget dat ik heb.
Tips zijn dus altijd welkom! Wat voor een gereedschap heb ik écht nodig? Hoe kan ik met een zo laag mogelijk budget deze hobby voeden?
Ook heb ik van huis uit niets mee gekregen m.b.t. klussen/houtwerken.
Vaak mist er dus veel ervaring en (basis)kennis, ook bij zagen/schroeven/hout uitzoeken.
Om veel te leren heb ik een maatje die ik regelmatig met mijn vragen opzadel, ik hoop dat hier ook te kunnen doen!
Groetjes van Thijs ;-)
Thijs hier!
Beginnende houtwerker en student uit Zwolle van 21 jaar.
Ben en wordt zeer enthousiast voor zelfgemaakte dingen.
Lees zo nu en dan wat mee en krijg veel goede tips.
Door mijn bureaustudie (ICT) op zoek naar frisse lucht, handwerk en iets wat me van het computerscherm naar de natuur haalt.
Houtwerken leek me een hele gave stap!
Ben bezig met mijn eerste klus, een soort zaagtafel/werkbank.
Ik woon niet meer thuis, en als student heb ik natuurlijk geen torenhoog budget.
Hout krijg ik vooral door bij bouwmarkten langs te gaan (weggooihout), gereedschap uit cadeau's/aanschaf met het budget dat ik heb.
Tips zijn dus altijd welkom! Wat voor een gereedschap heb ik écht nodig? Hoe kan ik met een zo laag mogelijk budget deze hobby voeden?
Ook heb ik van huis uit niets mee gekregen m.b.t. klussen/houtwerken.
Vaak mist er dus veel ervaring en (basis)kennis, ook bij zagen/schroeven/hout uitzoeken.
Om veel te leren heb ik een maatje die ik regelmatig met mijn vragen opzadel, ik hoop dat hier ook te kunnen doen!
Groetjes van Thijs ;-)