Sterknoppen

Eric55

Actieve deelnemer
6 dec 2015
481
161
Hattemerbroek - N.O Veluwe
Hallo allen
Is er iemand die weet waar ik sterknoppen vrouwelijk (dus de moer versie) kan bestellen per stuk voor een nette prijs!
Mag online of in de buurt van Hattem
Anders haalde ik die bij van Rossum in zwolle, maar met die corona kom je nergens meer binnen!:(
Ben op zoek naar M6 enM8.

Mbeldman

Actieve deelnemer
10 jan 2018
105
58
Zwolle
Bouwhal in Zwolle heeft ze ook liggen, weet alleen niet of je daar naar binnen mag.. Of zelf maken met een inslag oer of een gewone moer ingelijmd

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.921
1.100
Omgeving Eindhoven
Bij de meeste handels mag je nog steeds afhalen als het van tevoren is besteld. Bij de Hornbach gaat dat heel makkelijk, is gewoon een drive-in alsof je bij de Mac bent (iig hier in Best), maar ook bij andere zaken kan ik nog steeds terecht om af te halen. Even bellen dus?

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.286
335
Goeree-Overflakkee
Ik haal dit soort spul ook nog al eens bij een professionele zaak voor techniek (zoals Akkermans in Steenbergen). Geen idee hoe je zo'n winkel zou moeten klassificeren. Bevestigingsmiddelen hebben ze vaak voor veel goedkoper dan een bouwmarkt of internet. En per stuk.

Sterknoppen zijn ook makkelijk zelf te maken van hout.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.