Starmix stofzuigers type-aanduidingen

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Hallo,

Ik zit al langer te azen op een stofzuiger, en nu we een klushuis gekocht hebben moet die er een komen. Ik klus wel eens wat als elektricien bij vrienden, en dan regel ik meestal dat er een stofzuiger ter plaatse is, maar als je dan merkt hoe belabberd de zuigkracht vaak is... Daarom wil ik er een met (semi)automatische filterreiniging, het liefst die ik niet zelf hoef te activeren door midden van het omdraaien van een knop.

Nu had ik mijn oog laten vallen op de Starmix ISC L-1425, die tot gisteren voor 391 euro te koop werd aangeboden op rotopino.nl. Vandaag is deze prijs echter aangepast naar 518 euro... Ik heb hiervoor gemaild, en ze geven aan dat die van 391 euro een restpartij betrefte, en dat ze de huidige partij niet goedkoper dan 518 euro aan kunnen bieden... dit is wat mij betreft een te groot verschil, waardoor ik verder ben gaan kijken.

Nu kom ik op Toolstation.nl uit bij de Starmix IS-AR 1425 EHP voor €369,-. Op het eerste gezicht lijkt het dezelfde stofzuiger, buiten dat er geen snelheidsregeling op zit. Ik ga dit denk ik niet missen. Ik vraag me echter af wat nog meer de verschillen zijn, daar kom ik niet uit. Op de site van toolstation ontbreekt het aan specificaties. Op de site van starmix zelf wordt de 1425 uberhaupt niet meer genoemd, waardoor ik daar ook geen vergelijk uit kan voeren.

Op dit moment ben ik dus eigenlijk vooral op zoek naar de betekenis van ISC L-1425 en IS-AR 1425 EHP. Wie heeft hier een antwoord op?
 

JuulvH

Actieve deelnemer
14 okt 2016
290
53
Ik heb even telefonisch contact gelegd met Equi (thanks voor de tip):

De IS-AR is een uitgeklede versie, voorzien van 1 filter ipv 2, inderdaad geen semi-automatische filterreiniging (dus zelf de knop omzetten), en geen toerenregeling. Ik begreep dat de GAS 25 van Bosch ook door starmix gemaakt werd, en dat dit daar mee te vergelijken is.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.