Starmix bouwstofzuiger

Lorrievogel

Nieuw lid
24 mrt 2020
11
1
btw, ik vraag mij eigenlijk af, als ik de zuigkracht op minimum zet, of ik dat toestel dan ook niet als luchtzuiveraar kan gebruiken?

Iemand een idee?
 

Tieske

Actieve deelnemer
11 jan 2018
63
8
omgeving Arnhem
Allemaal heel erg bedankt voor het helpen! Ik heb gisteren de STARMIX NSG uClean ARDL-1432 EHP aangeschaft bij de winkel waar deze speciaal voor gemaakt is ;) . Ik ben er op het eerste gezicht heel erg blij mee, ziet er goed en solide uit en zuigt ook super! Nu nog een schuurmachine aanschaffen en dan kan ik hem aankomend weekend hopelijk echt gaan testen! (voor de keuze van de schuurmachine heb ik een ander topic gestart: Excentrische schuurmachine met wisselbare zool?)
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Heb, mede naar aanleiding van dit draadje, de STARMIX NSG uClean ARDL-1432 EHP gekocht. Had tot dusver een Kärcher 1400 Watt in gebruik, gekoppeld aan een cycloon. Dat functioneerde op zich goed, maar de betere filtering van de Starmix sprak me aan. Opvallend is de zuigkracht in vergelijking met de Kärcher (dat was overigens een vrij goedkoop apparaat). De Starmix trok gelijk de metalen bak onder de cycloon met grote deuken naar binnen. Het apparaat maakt wel behoorlijk veel geluid: 85 dB. Dat is aanzienlijk meer dan de 69 dB van Lorrievogel. Pluspunt vind ik verder de aansluitingen. Die passen zonder meer op de afkortzaag, de lintzaag, de stationaire schuurmachine, bovenfrees etc. Al met al een aankoop waar ik blij mee ben...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.