Stappenmotor en driver details

ben22

Nieuw lid
7 sep 2024
1
0
Einhofen
Ik wilde weten wat voor soort Nema 23 stappenmotoren er op de CNC worden gebruikt, met name hun koppelwaarde. En aangezien de Onefinity-controller is gebaseerd op die van Buildbotics, zouden de stappenmotoren dan hetzelfde zijn als die in hun controller?
 

knotwilg

Post veel
17 apr 2011
1.537
718
Enschede
ingoogni.nl
Ik wilde weten wat voor soort Nema 23 stappenmotoren er op de CNC worden gebruikt, met name hun koppelwaarde. En aangezien de Onefinity-controller is gebaseerd op die van Buildbotics, zouden de stappenmotoren dan hetzelfde zijn als die in hun controller?
Ik begrijp je vraag niet @ben22 , over welke cnc heb je het?

Controllers kunnen een reeks van stappenmotoren aansturen binnen een bepaald bereik. De controller zegt dus niet veel over de motor op een cnc.
 

houthouthout

Nieuw lid
13 apr 2023
6
0
Nederland
Eens in de zoveel tijd komt er zo'n post online van een nieuw lid die dan een link geeft naar oyostepper of wat het dan ook is. Hoe dan ook, dit is verkapte reclame!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.