Ik heb heel wat staaltjes . Deze door de jaren heen flink gespaard . Nu wil ik er iemand blij mee maken . Maar weet niet wat zoiets waard is ?
welkom als nieuw lid !
![]()
Houtstalenkoffer - Hout Info Bois
Bestel hier onze unieke houtstalenkoffer met maar liefst 80 stalen erin van verschillende houtsoorten en -producten!www.houtinfobois.be
wat bedoel je daar mee ?Dank voor je reactie top . Hoe zou je bij de meest geïnteresseerde uitkomen .
wat bedoel je daar mee ?
de meest biedende ?
dan zet je gewoon de vanaf-prijs
Niet gehinderd door enige kennis wat dit waard is, lijkt het me leuk dit als aanvulling voor de werkplaats te hebben. Ik heb er 40,- voor over. Ik hoor graag of dit passend is. Fijne dag gewenstIk heb heel wat staaltjes . Deze door de jaren heen flink gespaard . Nu wil ik er iemand blij mee maken . Maar weet niet wat zoiets waard is ?
Dat kan je niet zelf, een onderwerp verplaatsen naar het marktplein een mod voor je doen, bijvoorbeeld @AthanorHoe krijg ik dit onderwerp verwijderd
er was sprake van verwijderenDat kan je niet zelf, een onderwerp verplaatsen naar het marktplein een mod voor je doen, bijvoorbeeld @Athanor
Ik heb heel wat staaltjes . Deze door de jaren heen flink gespaard . Nu wil ik er iemand blij mee maken . Maar weet niet wat zoiets waard is ?