Splinters

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Splinters, pincet/ naald en een vergrootglas sterk plakband wil ook nog wel eens helpen vooral bij die lariks naalden, Glaswol en zo ,
Ik haat splinters die moeten altijd direct er uit , heb/had dan ook een heele collectie aan goede pinseten,
Tot de dames hier thuis ze ontdekten
In de operatie kamers hebben ze heele fijne pinseten voor splinters, is moelijk aan te kommen
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Eelt kweken. Twee weken geleden dacht ik dat ik de wenge splinters verwijderd had. Nu er kwam toch een hard bultje op mijn hand. Ik heb van die operatiemesjes en heb dit eruit gesneden. Niet in het vlees maar uit het eelt.
Als je twijfelt ga dan naar een arts. Meestal groeit het er wel uit maar als het naar binnen gaat dan heb je een groter probleem.
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
831
437
Noord-Veluwe
Ik gebruik sinds enige jaren een PockeTweez-pincet dat ik bij de bekende oranje brigade uit Haarlem heb gekocht. Dat werkt erg fijn moet ik zeggen.

 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.828
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Ik gebruik sinds enige jaren een PockeTweez-pincet dat ik bij de bekende oranje brigade uit Haarlem heb gekocht. Dat werkt erg fijn moet ik zeggen.
Ik heb een epileerpincet, dat ik bij een Franse cosmeticawinkel in Aix en Provence kocht, op zak... En wat ook goed werkt is de Tick Remover pincet van Life Systems (die werkt ook goed als tekenpincet overigens o_O )
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Wat ik fijn vind aan die operatie pincet dat die van die dunne gebogen punten hebben waardoor je goed zicht
Hebt op de plaats bepalingen van de splinter zeker er zijn genoeg goede pincetten te koop
Met de handen door de haren? En als je die dan niet meer hebt, de kat van de buren
 
  • Leuk
Waarderingen: rinus en Poortstuk

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
51
6
Oss
Is en kan nog makkelijker.
Beetje boter erop met pleister. Paar uur later zit splinter in de pleister. Pas had ik er een wat ik niet had opgemerkt drukte erop en hij kwam zelf spontaan kijken en zocht uit zichzelf de vrije ruimte op
 
  • Leuk
Waarderingen: MartijnEHV en Dencom

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Bij mij is de tool meestal mijn uitgebreide Zwitserse zakmes dat ik altijd (dicht)bij heb. Dat heeft niet alleen een pincet, maar ook een naald en een vergrootglas (!). Heel handig voor dit soort situaties.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.