Software Update Larkspur voor Shaper Origin

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.285
1.928
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb van je bericht in een ander topic een nieuw onderwerp gemaakt, zo komt het meer tot zijn recht.

Had het zelf nog niet gezien, maar zie ook 2 andere mooie opties. Bij het pocket frezen werkt nu ook 'auto pass", dat is een handige uitbreiding.
En je kunt met de Origin vormen 'aftasten' zodat die als contour in Studio komen en je er mee kunt werken. Benieuwd hoe dat gaat. Ik denk aan het aftasten van een oud spant uit b.v. een boot en dan een nieuwe nafrezen...

jaap

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.285
1.928
Terkaple
www.woodworking.nl
Hebben jullie de update al binnen ?
Bij mij gisteren (zaterdag) nog niet. Is het aftasten niet beperkt tot cirkels en vierkanten ?
Heb de Origin (zo heet het apparaat volgens Shaper Germany, ik Gent geleerd) vanmiddag aangezet en kreeg de melding dat er een update is. Gister nog niet.
Je hebt gelijk @borre dat het aftasten beperkt is tot cirkels en rechthoeken. Ik wilde iets te veel....

jaap

• Haha
Waarderingen: Charel09

arjaano

Actieve deelnemer
27 jan 2017
322
82
Rotterdam
Ik heb vorige week via de marktplaats de Origin overgenomen van @RubenVerbeij. Goed om te zien dat er regelmatig updates komen.

Dat je (nu nog) alleen vierkanten en cirkels kunt tracen. lijkt me vrij beperkt qua (nieuwe) mogelijkheden. Maar mogelijk is dit een opstap naar een volwaardige tracing. Jaap heeft er in ieder geval alvast een prachtige gebruikstoepassing bedacht.

Arjaan

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.