software engineer, beginnend hobby houtbewerker

les

Nieuw lid
27 mei 2021
2
2
Utrecht
dag allen,

Ik ben Les, 42, woon in Utrecht en heb een (web)ontwikkel bedrijfje waar we voornamelijk kaart gerelateerde applicaties bouwen.
Momenteel ben ik hard aan het werk om mn 'maker space' op zolder op te bouwen. (super irritant om al het hout 3 trappen op te sjouwen :))

M'n vader was z'n hele leven hobby houtbewerker en heeft echt hele coole dingen gebouwd en volg graag in z'n voetsporen. Het gereedschap wat ik van hem heb geerft is me ook super dierbaar.

Hopelijk kan ik zoals menig anderen hier ook wat coole projecten delen, maar tot dusver is het nog niet veel soeps :)

Ik vroeg me ook af of er andere IT 'nerds' op dit forum zitten die aan houtbewerken doen. Lijkt me leuk om ook aan wat houtbewerkers ondersteunende software tools te werken.

attached het bedje wat mn vader heeft gemaakt en een trappetje wat ik onlangs in elkaar heb geflanst. (met een decoupeerzaag :/)
 

Bijlagen

  • IMG_1125.jpeg
    IMG_1125.jpeg
    139,4 KB · Weergaven: 40
  • Leuk
Waarderingen: Tympy en wijk0983

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
903
760
Nootdorp
het aantal hout-ict'ers groeit met de dag. Blijkbaar willen ze (inclusief mezelf) ook eens de handen uit de mouwen steken ;). Of iets fabriceren dat zichtbaar is. Welkom!
 

wmdebruin

Actieve deelnemer
11 mei 2020
25
9
Welkom! Ook hier een full-time IT-er met neiging om wat meer met hout te gaan doen ....

V.w.b. 'houtbewerkers ondersteunende software tools' .. ik probeer Fusion360 onder de knie en een (sofware gestuurde) CNC-freesmachine aan de praat te krijgen ... uitdagingen genoeg kan ik je vertellen!

Succes!
 

Stryx

Actieve deelnemer
26 apr 2018
69
32
Eindhoven (Acht)
Jup! Hier ook een IT’er met veel gereedschap geërfd van mijn (schoon)vader.

Blijft fijn om af en toe ook iets tastbaars te maken. Ik heb ook veel plezier in 3D printen, Arduino, Fusion.
 

Smans

Actieve deelnemer
14 mrt 2014
97
13
Tilburg
Welkom
werken met je handen en iets maken voor jezelf geeft super veel voldoening
succes met de hobby
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.172
352
Etten-Leur
dag allen,

Ik ben Les, 42, woon in Utrecht en heb een (web)ontwikkel bedrijfje waar we voornamelijk kaart gerelateerde applicaties bouwen.
Momenteel ben ik hard aan het werk om mn 'maker space' op zolder op te bouwen. (super irritant om al het hout 3 trappen op te sjouwen :))

M'n vader was z'n hele leven hobby houtbewerker en heeft echt hele coole dingen gebouwd en volg graag in z'n voetsporen. Het gereedschap wat ik van hem heb geerft is me ook super dierbaar.

Hopelijk kan ik zoals menig anderen hier ook wat coole projecten delen, maar tot dusver is het nog niet veel soeps :)

Ik vroeg me ook af of er andere IT 'nerds' op dit forum zitten die aan houtbewerken doen. Lijkt me leuk om ook aan wat houtbewerkers ondersteunende software tools te werken.

attached het bedje wat mn vader heeft gemaakt en een trappetje wat ik onlangs in elkaar heb geflanst. (met een decoupeerzaag :/)
Welkom en veel plezier hier.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.