Snijplanken, butcherblocks, schaaltjes, ringen, vaasjes etc.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.385
2.932
Gaanderen
Ziet er prima uit. Als ik je een tip mag geven; laat zien wat je maakt. Ik zou bijv. ringen gaan draaien of pennen.
Denk commercieel? Welk publiek blijft kijken als ik een pen draai of wat staat er te kijken als ik een ring draai. Schaal of wat anders kan natuurlijk ook.
 

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
204
139
Schouwen-Duiveland
Ik snap wat je bedoeld Wim.
Echter weet ik niet of het wenselijk is als ik in die kerk ga staan draaien. En vorig jaar was het daar wat donkerder om een soort sfeer te creëren van een kerstmarkt/winterfair.

Ow enne ik heb ook weinig zin om met mijn Twister eco te gaan slepen qua gewicht hahahahaha
Dan zou ik eerst een kleiner en lichter bankje willen hebben voor zoiets.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.955
969
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Mooie snijplanken: maar: ik weet niet of ik in de praktijk, in mijn keuken, zo'n wild getekende snijplank zou gebruiken - je vindt je uienringen er bijna niet meer op terug. Wellicht ook 1 of 2 'neutrale' snijplanken maken en er bij leggen. Dan heb je én spectaculaire voorwerpen, én voorwerpen die wat meer praktisch ingestelde potentiele gebruikers aanspreken...
 
  • Leuk
Waarderingen: Roelv

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.385
2.932
Gaanderen
Ik snap wat je bedoeld Wim.
Echter weet ik niet of het wenselijk is als ik in die kerk ga staan draaien. En vorig jaar was het daar wat donkerder om een soort sfeer te creëren van een kerstmarkt/winterfair.

Ow enne ik heb ook weinig zin om met mijn Twister eco te gaan slepen qua gewicht hahahahaha
Dan zou ik eerst een kleiner en lichter bankje willen hebben voor zoiets.
Ik heb bijna dezelfde, de 180. Die wil ik ook niet verslepen al is het een tafel model. Verzin iets anders halffabrikaten waar je zo af en toe wat aan doet. Er moet actie zijn en als je een groepje mensen om je heen hebt verkoopt het ook makelijker.
 

Triek77

Actieve deelnemer
26 jan 2024
204
139
Schouwen-Duiveland
Mooie snijplanken: maar: ik weet niet of ik in de praktijk, in mijn keuken, zo'n wild getekende snijplank zou gebruiken - je vindt je uienringen er bijna niet meer op terug. Wellicht ook 1 of 2 'neutrale' snijplanken maken en er bij leggen. Dan heb je én spectaculaire voorwerpen, én voorwerpen die wat meer praktisch ingestelde potentiele gebruikers aanspreken...
 

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
208
41
Amsterdam
Mooi gemaakt. Ik heb even gezocht naar snijplanken esdoorn kopshout. Dat lijkt me een goede keus voor vlees en vis. Ik zag ze alleen met langshout.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.