SKIL toestellen?

Ruby

Nieuw lid
30 aug 2023
10
0
Lummen
Hoi

Ik ben een beginner, hobbymatige doe-het-zelver.

Er is momenteel een mooie actie gaande in Gamma Belgie waarbij je 25% korting krijgt bij de aankoop van 250 EUR.
Ik ben toevallig ook op zoek om wat elektrische toestellen aan te kopen (tafelzaag, verstekzaag, bovenfrees,...).
Uiteraard zou dit een mooie deal zijn mocht ik dat kunnen aakopen onder deze korting.

Wat is jullie ervaring met SKIL toestellen?
Waar ranken ze qua kwaliteit?
Catigoriseer jullie ze eerder onder de goedkope toestellen (Scheppach, Einhell, Powerplus) of zijn ze eerder middenklasse (Metabo, Dewalt, ...)

Bedankt voor de reactie.

Groetjes
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.264
599
Moordrecht
Ik heb alleen een hele oude Skil cirkelzaag en die is al van middelmatige kwaliteit. Gezien de prijsstelling valt het dus in de goedkope categorie. Maar sommige dingen, zoals een bovenfrees, kan je best kopen als beginner. Ik heb bijvoorbeeld zelf een afkortzaag van Einhell, niet heel erg precies, maar voor het afkorten voor een vuren frame voor bijvoorbeeld een voorzetwand, helemaal prima

Mocht je je in het accuplatform willen begeven staan er ook wel wat interssante dingen, waaronder de 30% korting op de aankoop van 2 toestellen.

Ik denk dat het punt is dat je als beginner wel wat zaken kan kopen, omdat het niet heel veel uitmaakt of je nou een accuschroever van Festool of van Skil hebt. Maar een tafelzaag zou ik wat minder geneigd zijn te kopen. Ik. Maar dat is met mijn kennis van nu. Ga t 's voelen
 

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.072
438
hilversum
Ik heb er 1.
Is voor mij voornamelijk een op locatie zaag.
Hij voelt wat goedkoop aan maar kan er redelijk zuiver mee zagen.
Het is gewoon een budget dewalt model.
Ik waardeer hem als een stukje hoger dan einhall,powerplus etc. Maar zeker geen dewalt kwaliteit.
 

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.161
435