Skerper glass slijpsteen

Gjalt

Nieuw lid
28 jan 2020
9
0
Groningen
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar een setje slijpstenen. Ik had mijn oog op de skerper professional serie, daar had ik wel goede verhalen over gelezen o.a. op dit forum. En die zijn niet heel duur.

Vandaag zag ik dat opeens de skerper glass stone sterk in prijs verlaagd is. 50% korting
zelfs. Een 3000 steen is nu €20 ipv €40 bijvoorbeeld. Maar de recensies op k&t zijn wat gemixt en verder kan ik online er weinig over vinden. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?

Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.622
3.051
Gaanderen
Als oud handelaar in gereedschappen vraag ik me af waarom je 50% zou weggeven. Is de brutoprijs wel reëel?
Gaat het product uit het assortiment? Wordt het product niet verkocht en is de voorraad te hoog.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze graag met een echte actie komen. Even snel gezocht, het is wel een goede actieprijs. Volgens mij is dit een prima steen.

• Leuk
Waarderingen: Gjalt

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.