Shinko DH330 vandiktebank

jandc

Actieve deelnemer
1 dec 2008
30
7
Belgie
Heeft er hier iemand ervaring met een Shinko DH330 vandiktebank?

Ik was ook aan het kijken voor een Makita 2012NB maar het prijsverschil is niet zo groot eigenlijk.

Is de Shinko de betere keuze?

Iemand een idee wat de verzendingskosten naar België zouden zijn?

groetjes, Jan

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
3.170
971
Enschede, Twente
Heeft er hier iemand ervaring met een Shinko DH330 vandiktebank?

Ik was ook aan het kijken voor een Makita 2012NB maar het prijsverschil is niet zo groot eigenlijk.

Is de Shinko de betere keuze?

Iemand een idee wat de verzendingskosten naar België zouden zijn?

groetjes, Jan
Info hier:
NB: Pop-up boven om je land aan te duiden.
Verwarrend is tekst over gratis verzending boven bepaald bedrag. Ik heb even gekeken (een factuur van twee jaar geleden) en het is werkelijk het geval: nul euro verzendkosten - even opletten of je inclusief of exclusief BTW betaalt.

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
534
236
Noardeast-Fryslân
Nee, geen ervaring mee. Maar lijkt verdacht veel op een Metabo DH 330 met een andere as. Blijkbaar wordt (ook dit) apparaat onder meerdere namen verkocht, w.o. Holzstar. Wat helaas niet betekend dat de kwaliteit dan ook automatisch gelijk is.
Kortom: aan deze info heb je niet veel maar wellicht toch een klein beetje 🤣.

jandc

Actieve deelnemer
1 dec 2008
30
7
Belgie
In september had ik de Shinko AH150 besteld bij Dictum deze is gratis geleverd.
Maar bij deze Shinko DH330 staat:

Free shipping delivery by freight carrier to:
  • Austria
  • Germany
  • For delivery worldwide please contact our customer service at +49 (0)9931 4058-902.
Zal met het gewicht te maken hebben denk ik hij weegt 38Kg

graats

Actieve deelnemer
1 nov 2009
62
25
Borne
www.graatsenco.nl
Nee, geen ervaring mee. Maar lijkt verdacht veel op een Metabo DH 330 met een andere as. Blijkbaar wordt (ook dit) apparaat onder meerdere namen verkocht, w.o. Holzstar. Wat helaas niet betekend dat de kwaliteit dan ook automatisch gelijk is.
Kortom: aan deze info heb je niet veel maar wellicht toch een klein beetje 🤣.
Dit gevoel had ik ook, enige verschil voor mijn gevoel is de vormgeving en schaaf-as. bij die laatste ben ik benieuwd of er niet te weinig mesjes op zitten, vergelijkbare professionele systemen hebben vaak meer dichter bij elkaar geplaatste mesjes. Ik kan niet zien of er een blokkering voor de hoogte instelling op zit zoals de Metabo. Nog even gekeken maar de metabo is nog een stukje goedkoper. Ik gebruik de metabo al jaren en bevalt me goed

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.