Shaper Origin....zijn er mensen die hem al hebben?

Jan Brummel

Nieuw lid
25 nov 2021
2
0
Wenum Wiesel
Ik heb er ook één, vind het een fantastische machine, heb er al heel leuke dingen mee gedaan. Zaken waarover je soms je hoofd breekt zijn vaak heel simpel op te lossen met de Shaper, het heeft misschien een zeker gadget-gehalte maar de mogelijkheden zijn eindeloos en de online community is heel inspirerend... Er zijn online heel wat leuke projecten te vinden. Voor mij is er met deze machine een heel leuke wereld opengegaan. Ik gebruik hem naast een hoop andere klassieke toestellen zoals tafelzaag, lintzaag, afkortzaag etc... Ik zou hem niet meer kunnen missen. Ook de kids heb ik er hier al mee aan het werk gezet en die vinden het fantastisch! Als er iemand vragen heeft, laat maar horen, ik help ook graag mee verder!
Beste Twanido

mijn vraag is of wij elkaar kunnen bellen, ik ben van plan een Shaper te kopen maar ik kom er niet uit waar en hoe dit moet, het moet op 220 volt enz.
graag jou reactie.
 

thomaaz

Nieuw lid
14 okt 2015
4
2
Beste Twanido

mijn vraag is of wij elkaar kunnen bellen, ik ben van plan een Shaper te kopen maar ik kom er niet uit waar en hoe dit moet, het moet op 220 volt enz.
graag jou reactie.
dag jan,
ik heb deze week ook een shaper+workstation besteld, gewoon via de shaper-site, is via een duitse verdeler, zijn heel goed in hun communicatie, antwoorden bijna altijd binnen het half uur (tot zelfs ach uur savonds). Hij werd na twee dagen al verstuurd, en is nu onderweg. Machine is op 220v.
 
  • Leuk
Waarderingen: ErnstKuhne en MartijnEHV

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.