Ik ben niet de enige die bezig is met een schaal met een schors rand. Geruime tijd geleden had ik ook een poging gewaagd en daar was ik zeer tevreden mee, maar maakte een verkeerde beweging met mijn guts en raakt de draaiende schaal. Nog wat geprobeerd, maar met een wanddikte van 3 mm was het niet meer te herstellen.
Ik had de andere helft van de stam nog liggen dus poging 2
Hout is van een sierkers en is nat hout.
Ook niet perfect, maar deze kon ik nog redden. Er bleek een storend scheurtje in te zitten. Dit resulteerde in een groef aan 2 zijde van de schaal. Deze is eruit geschuurd.
Later ging dit schaaltje vliegen. Bij het eraf draaien van de voet spleet het hout. Hierdoor ontbreekt er een stukje schors.
Schaal is geolied met danish oil ander schaal is niet afgewerkt en niet gescheurd.
Ik had de andere helft van de stam nog liggen dus poging 2
Hout is van een sierkers en is nat hout.
Ook niet perfect, maar deze kon ik nog redden. Er bleek een storend scheurtje in te zitten. Dit resulteerde in een groef aan 2 zijde van de schaal. Deze is eruit geschuurd.
Later ging dit schaaltje vliegen. Bij het eraf draaien van de voet spleet het hout. Hierdoor ontbreekt er een stukje schors.
Schaal is geolied met danish oil ander schaal is niet afgewerkt en niet gescheurd.
Laatst bewerkt door een moderator: