Schaal in Amerikaanse Notelaar

Chris D

Actieve deelnemer
27 nov 2014
63
18
Diameter 662, hoogte 45mm.
 

Bijlagen

  • Schaal in Amerikaanse Notelaar.jpg
    Schaal in Amerikaanse Notelaar.jpg
    1 MB · Weergaven: 160

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Mooie Wengé schaal😏 Het is echt wel leuk voor de belangstellenden om er wat meer over te vertellen, wil je dat nog doen?

Fons
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Ben het eens met de voorgaande meldingen van wengé.
Heb toevallig vorige week nog een schaaltje van 25cm gedraaid, maar ik vind het geen fijn hout om te draaien..
Dit is in ieder geval knap stukje werk :cool:
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Respect voor je schaal, ik las noten maar zag net als de andere forumleden wenge. Dat is hout wat snel splintert. Er mooi voor strakke vormen. 66cm is een kanjer.
 

mrRuben

Actieve deelnemer
21 okt 2017
397
87
Belgie
da's een behoorlijke schaal, plateau, dienblad. heel mooi vlak afgewerkt. Met wengé krijg ik vak kleine putjes (tearout?) hoe hard het ook is, lijkt het best poreus aan de kopse kant.
 

Chris D

Actieve deelnemer
27 nov 2014
63
18
Doordat ik hier nog eens mijn foto's van werkstukken heb bekeken ben ik inderdaad tot de conclusie gekomen dat het de verkeerde foto is die gepost werd. De eerder gepubliceerde schaal is inderdaad wengé, nu bijgevoegde foto met de schaal in notelaar en hoe ik deze klem op de draaibank.
@ Nico Oosthoek; ik zal hem zelf mogen opeten vrees ik...:)
 

Bijlagen

  • 18.jpg
    18.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 79
  • 23.jpg
    23.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 80

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.