Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Droog was het niet, maar in dier geval ook niet vers gezaagd.
Ik denk dat het een of andere blauwspar is.
De eigenaar wilde de stukken naar de stort brengen.
Heb alles maar meegenomen, maar ik denk dat dat iets teveel van het goede is.
als ie niet droog is vrees ik voor scheuren en vervormingen
dennen is niet mijn favoriete houtsoort om mee te werken maar deze schaal is toch wel erg mooi geworden
jammer dat je er geen voetje aan hebt gedraaid
anders kan je hem van buiten insmeren met houtlijm of paraffine en over een maandje of 5 nog eens opspannen en nadraaien
moet je wel de wanden dikker laten(10% van de diameter)
Je hebt de tekening van het hout goed laten uitkomen. Op de eerste foto zie ik een soort spinnenweb in de schaal. Mooi gedaan. Als de schaal te veel scheurt heb je nog mooie foto's.
Je hebt de tekening van het hout goed laten uitkomen. Op de eerste foto zie ik een soort spinnenweb in de schaal. Mooi gedaan. Als de schaal te veel scheurt heb je nog mooie foto's.
Dat spinnenweb waren inderdaad scheuren.
Die zaten er al in voordat ik begon.
Ik heb deze er eerst zoveel mogelijk uitgedraaid en daarna...secondelijm doet wonderen.
hmm die secondelijm ga ik straks dan ook een proberen
heb twee grote schalen van steenbeuken gedraaid maar er zitten ook een paar kleine scheurtjes in(het blok was al redelijk droog)
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.