Schaal Amerikaanse vogelkers

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.239
655
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Prachtig hout, bedankt voor je bericht. De vorm is niet helemaal mijn ding. Heb je wel eens overwogen om (nu het hout niet zo dik was) er eerst een reststuk hout aan te lijmen en daar een voet van te maken voor het draaien? Dan had je die na afloop weg kunnen halen en iets minder een antitank-gracht in de bodem overgehouden. :unsure:

En ben je met me eens dat er bij die ring ook nog wat geschuurd moet worden? Ik zie kringen.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdP en mathieu

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Mooi stukje hout!
En ja, je zou bij de ring nog wat kunnen schuren, maar op de onderkant komen toch wel krassen bij gebruik :p
 
  • Leuk
Waarderingen: EdP

Willempie

Post veel
22 jan 2012
1.021
364
Alphen aan den Rijn
Bedankt voor je positieve commentaar .
Het aanlijmen van voetje van resthout heb ik nog geen ervaring mee .
Heb het geschuurd op de chuck nadat ik hem al gedraaid heb , had het ook daarna met de schuurmachine moeten doen . Maar kan nog steeds , misschien te gehaast .

Willem
 
  • Leuk
Waarderingen: EdP

EdP

Post veel
4 jan 2016
1.592
540
Steenbergen, Noord Brabant
Dit draadje had ik even gemist. Mooi hout en ik vind de vorm wel wat hebben (y) . En ach, die groef....ja, dat had eleganter gekund....maar als je de schaal in gebruik neemt zit die aan de onderkant en zie je hem niet meer:cool:.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.