Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goed gevonden rene. Toch zou ik het idee van civixx in overweging nemen. Magneet in een blokje gezaagd op 10 graden of zoiets dan staat het mes los en een deel van de zool op het blokje met magneet
Alleen de grondschaafjes zitten vast met behulp van magneetjes Wim en daarvan moet altijd de bijtels terug getrokken zijn de ander schaafjes staan gewoon los op de plankjes .
Heb wel overwogen om dwars op de plankjes een geultje van pak weg 1 a 2mm diep te frezen waar dan de bijtel in zou verdwijnen van de blok/hanfschaafjes dat heb ik (nog) niet gedaan maar dat zou als nog kunnen .
Hierboven zie je de staander , in het plankje een happie uit genomen zodat het de staander "omarmt".
De inkrozing is aan drie kanten een cm diep aan de achter kant heb ik de plankjes met een schroefje door de staander heen vast gezet m.a.w als het nodig is kan ik de boel zo demonteren en wijzigen geen likkie lijm gebruik ( ben zuinig)
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.