Weet iemand of er nog plannen zijn om de sawstop zagen (de usa variant niet de festool) ooit nog naar/in EU/NL beschikbaar komen?
Ergens in een oude post hier op het forum staat wat oude info maar geen recente info over de plannen.
Goedemorgen allemaal, goed nieuws: SawStop is beschikbaar in Europa!!!
6 jaar geleden ging ik naar Atlanta (USA), daar was een hele grote beurs, om SawStop en Shaper te gaan importeren. Daar werd me bij beiden merken verteld dat ze net overgenomen waren door de TTS groep, waaronder Festool, Tanos, Festo, Schneider etc. inzitten, nu dus ook Shaper en SawStop, zoals bij sommigen bekend.
Afgelopen jaren is Festool er druk mee geweest, niet zoals ik het graag zag, Festool heeft na een paar jaar het geïntegreerd in een eigen zaag, terwijl ik liever had dat ze het hele assortiment gewoon naar de EU zouden halen, wat nu eindelijk in het klein gebeuren gaat. En het wordt ook een stuk goedkoper!
Lang verhaal korter, het is eindelijk leverbaar in NL!
De SawStop container (een super slimme uitvouwbare container die ze inzetten voor Roadshows, dealershows en beurzen) die transformeert in een kant en klare demo showroom, komt naar NL.
Te zien op 14 december op onze PROdag, later hier meer over op dit forum en op onze site, socials en nieuwsbrief en de dag(en) ervoor bij Baptist.
Wat komt er naar Europa en Nederland?
Ze gaan 3 typen zagen leveren waarvan 2 direct, einde van de maand komt de fysieke voorraad binnen en nu zijn ze al te bewonderen in de winkel, echt heel cool! Zoveel slimme dingen zitten erin! Sorry ik dwaal af... dus 1 kleinere en 1 grotere zeg maar. De derde waar ik veel van verwacht is een stationaire zaag, die dado's kan, super mooie afzuiging en we zijn bezig om er een freestafel in te krijgen, maar dat is nog niet zeker, deze tafel komt pas halverwege 2025.
Sorry toch niet zo kort maar dan weten jullie wat meer,
Gaaf dit en eindelijk...!!!
Groetjes en tot snel, Sander
PS. Zaterdag 14 december PROdag dat wordt heel bijzonder!