Normaliter hoort hier een setje van twee dunne metalen plaatjes bij (dwz bij die van Blum die ik heb, maar ik ga ervan uit dat…); eentje met gaatjes om vast te schroeven en eentje die voorzien is van zelfklevend tape. De laatste kun je prima op goed ontvet RVS plakken.
Nee hoor, je duwt de deur dicht, de pin neemt hem op (magnetisch!) en heeft een soort klik-in punt waarna de deur gefixeerd is. De diepte kun je regelen door de pin in – of uit te draaien.Ik denk dat er potscharnieren met veer nodig zijn, om het deurtje te sluiten.
Er zit iets van lak op die plaatjes. Ik heb net even in mijn badkamer gekeken en geen roest te bekennen (maar de ventilatie is ook goed op orde, dat wel…).Die plaatjes van ijzer, roesten in een badkamerkast. Die roest krijg je dan niet meer uit je rvs kastje.
Normaliter hoort hier een setje van twee dunne metalen plaatjes bij (dwz bij die van Blum die ik heb, maar ik ga ervan uit dat…); eentje met gaatjes om vast te schroeven en eentje die voorzien is van zelfklevend tape. De laatste kun je prima op goed ontvet RVS plakken.
De magneet zit in de spits van de pin.