Ruwe eiken planken

Status
Niet open voor verdere reacties.

kroongj

Actieve deelnemer
19 sep 2012
42
0
Ik heb een stapeltje eiken planken in de weg staan. Het gaat om ongeveer 30 planken van verschillende diktes en breedtes. De dikte is ongeveer 20 mm, de breedtes variëren van 150 tot 200 mm. De lengte is ongeveer 2 meter.
Ik heb zelf tot ruim een jaar geleden bij een houtzagerij gewerkt. Deze planken waren over van een grote partij eiken. Inmiddels hebben de planken ruim 14 maanden in de buitenlucht, van de grond af, onder een overkapping gelegen.
Ik hoef er niet de hoofdprijs en ik vind het zonde als het ongebruikt blijft liggen. Ik had zelf ongeveer 100 euro in gedachten. Sommige planken hebben iets spint en wat noesten. Maar er zitten ook heel wat vrijwel foutloze, rechte planken tussen. eikenplanken.jpg

kroongj

Actieve deelnemer
19 sep 2012
42
0
Ik heb de planken nog even nageteld. Het zijn er 44. Dikte meest 22mm en een enkele iets dikker of dunner. Het loopt storm in mijn mailbox momenteel.. Doe een goed bod dan reageer ik zsm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.