Ruw frans eiken kopen

Rogier1311

Actieve deelnemer
19 okt 2021
52
2
Den Haag
Ik ben woonachtig in den haag en ben op zoek naar ruw en geschaafd frans eiken. Wie helpt mij aan een paar goede adressen..

Alvast bedankt.
 

Risikoos

Actieve deelnemer
14 okt 2021
107
47
Regio Apeldoorn - Zutphen
Nu ben ik niet veel langer lid van dit forum, maar ik vermoed dat de eerste vragen iets zullen zijn als:

Hoeveel heb je nodig?
Waar ga je het voor gebruiken?
Welke afmetingen zoek je?

Het antwoord op die vragen kan veel invloed hebben op de leveranciers waar je terecht kunt.

Edit: grammatica
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HoutWouter

Risikoos

Actieve deelnemer
14 okt 2021
107
47
Regio Apeldoorn - Zutphen
Dat klinkt vooral als grote afmetingen.

Hardenzachthout.nl is voor mij een lokale houtzagerij. Zit in Loenen, Gelderland.
Heeft ook Frans eiken liggen.

Mocht Loenen te ver zijn, dan is er vast iemand anders die iets dichter bij Den Haag weet te vinden.

Nog een specifieke reden waarom het Frans eiken moet zijn?
 
Laatst bewerkt:

DannyL

Actieve deelnemer
11 jan 2017
500
118
Omg. Eindhoven
Dat klinkt vooral als grote afmetingen.

Hardenzachthout.nl is voor mij een lokale houtzagerij. Zit in Loenen, Gelderland.
Heeft ook Frans eiken liggen.

Mocht Loenen te ver zijn, dan is er vast iemand anders die iets dichter bij Den Haag weet te vinden.

Nog een specifieke reden waarom het Frans eiken moet zijn?
Voor mij was het ruim 1.5 uur rijden naar Loenen, maar het is zeker de moeite waard. Alexander behandeld z'n klanten zeer goed :)
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.163
868
Ulvenhout
Masave (houthandel, hier actief op het forum) heeft in mailing nummer 389 frans eiken staan. Ik zou hem even bellen, mailen of appen.
Hij stuurt het hout ook op als je wil....
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.