Rubio Monocoat/Protego Solid olie

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
36
29
Oosterbeek
Een tijd geleden kreeg ik van iemand een partijtje "samples" van Rubio monocoat, met daarbij een liter Protego olie.
Het staat eigenlijk alleen maar stof te vangen en da's zonde....., denk ik. Mezelf kennende ga ik me er toch niet in verdiepen.
Kan ik hier iemand blij mee maken? Hoef er niets voor te hebben, behoudens uiteraard eventuele verzendkosten.

Bijlagen

• IMG_3026.jpeg
    IMG_3026.jpeg
    70,7 KB · Weergaven: 50
  • IMG_3027.jpeg
    IMG_3027.jpeg
    70,1 KB · Weergaven: 51
  • IMG_3028.jpeg
    IMG_3028.jpeg
    65,1 KB · Weergaven: 52
  • IMG_3029.jpeg
    IMG_3029.jpeg
    69,6 KB · Weergaven: 46
  • Leuk
Waarderingen: jorisvh

jorisvh

Post veel
Zou het kunnen dat het Rubio Monocoat flesjes zijn die met wat anders nagevuld zijn?
De labels met handschrift “sapwood killer mix” herken ik niet als een Rubio monocoat productnamen of kleuren.
Wat niet betekent dat het geen mooi gebaar is om dit gratis aan te bieden, natuurlijk.

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
36
29
Oosterbeek
Zou het kunnen dat het Rubio Monocoat flesjes zijn die met wat anders nagevuld zijn?
De labels met handschrift “sapwood killer mix” herken ik niet als een Rubio monocoat productnamen of kleuren.
Wat niet betekent dat het geen mooi gebaar is om dit gratis aan te bieden, natuurlijk.
Dat durf ik niet te zeggen, want daarvoor ken ik de producten volstrekt onvoldoende..., toen ik het kreeg is er wel gezegd dat het om monocoat producten gaat. Het lijkt mij niet dat de persoon waar ik het van kreeg onjuiste informatie gaf, maar nogmaals, dat weet ik niet zeker...., helaas.

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.473
768
Moordrecht
In m'n e-mail staat een reactie van Huub uit Maastricht, maar die zie ik niet in de thread terug en kan dus ook niet reageren...
Weet iemand hoe te handelen?
Als je (op de pc) rechtsbovenin kijkt, zie je een envelopje staan, dat is je berichteninbox. Daar vind je het bericht terug en kan je reageren. Op android de drie streepjes links bovenin beroeren, dan zie je bovenin ook een envelopje staan.

kees poortman

Actieve deelnemer
21 sep 2015
36
29
Oosterbeek
Als je (op de pc) rechtsbovenin kijkt, zie je een envelopje staan, dat is je berichteninbox. Daar vind je het bericht terug en kan je reageren. Op android de drie streepjes links bovenin beroeren, dan zie je bovenin ook een envelopje staan.
Dat ken ik inderdaad, maar ook daar is het niet (meer)zichtbaar. Zal dus zijn zoals @ZotVanHout en @jefmen omschrijven. Ik laat het er verder maar bij...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.