Dat er een redelijk verdienmodel in zit als je ze op b.v. kerstmarkten wil verkopen.Dus dan heb je een uur later 60 paddenstoelen. En dan?
Soep…Dus dan heb je een uur later 60 paddenstoelen. En dan?
ik ben tegen. Een paddestoel is een stoel voor 1 pad, niet een ding met veel padden. Net zoals een pannekoek in 1 pan gebakken wordt. Een kippenren is dan weer voor veel kippen. Ik blijf me verzetten tegen deze onzinnige spellingshervorming ;-)Dank voor het gebruik van de juiste spelling, heb de titel aangepast.
Waarschijnlijk ben ik van dezelfde leerschool, vandaar ook dat ik het in eerste instantie als paddestoelen had geschreven. Dus heb het opgezocht en zoals Chevy het schrijft hoort het... Het is 1 meerval en 60 meervallen ipv 60 merenvallen , maar die zal misschien wel meer discussie opleverenik ben tegen. Een paddestoel is een stoel voor 1 pad, niet een ding met veel padden. Net zoals een pannekoek in 1 pan gebakken wordt. Een kippenren is dan weer voor veel kippen. Ik blijf me verzetten tegen deze onzinnige spellingshervorming ;-)
gelijk heb jeik ben tegen. Een paddestoel is een stoel voor 1 pad, niet een ding met veel padden. Net zoals een pannekoek in 1 pan gebakken wordt. Een kippenren is dan weer voor veel kippen. Ik blijf me verzetten tegen deze onzinnige spellingshervorming ;-)
Ben ik blij dat er bij mijn kikkerkopje geen discussie over hoeft te komen….ik ben tegen. Een paddestoel is een stoel voor 1 pad, niet een ding met veel padden. Net zoals een pannekoek in 1 pan gebakken wordt. Een kippenren is dan weer voor veel kippen. Ik blijf me verzetten tegen deze onzinnige spellingshervorming ;-)
En hoe zit het dan met een hazenboutje???gelijk heb je
de vereenvoudiging van de spelling
alles meer habklaar maaken ;-)
een konijnenpoot is ook zo'n raar ding
die poot kan slechts van 1 enkel konijn afkomstig zijn
Ik heb net een akte op spelling gecontroleerd.ik ben tegen. Een paddestoel is een stoel voor 1 pad, niet een ding met veel padden. Net zoals een pannekoek in 1 pan gebakken wordt. Een kippenren is dan weer voor veel kippen. Ik blijf me verzetten tegen deze onzinnige spellingshervorming ;-)
Is het ook niet zo dan Vlaanderen het "witte boekje" gebruikt en Nederland het "Groene boekje"? En dat die verschillen? En dat Nederland elke 25 jaar een nieuwe versie uitbrengt met hoe iets officieel gespeld moet worden? Met andere woorden, bijna elke generatie leert het anders hier in NL.Ik heb net een akte op spelling gecontroleerd.
In al die gekte over de meervoud-n, blijkt het taaladvies voor '-loos' een uitzondering te maken.
Een standaardzin is: 'Zijn daar kosten aan ?'
Het antwoord schrijf je zo: 'Dat is kosteloos'.
Bekijk bijlage 150806