Rollen reinigen Makita 2012nb

Oege22

Nieuw lid
11 feb 2014
9
0
72
Roden
Hallo,
De rollen van mijn Makita 2012nb vandikte lijken aan schoonmaak toe - slechtere doorvoer-
Waarmee doe ik dit het best?
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.655
1.164
Fryslân
Mocht je geen houtglijmiddel hebben, dan zou je het ook met parrafine kunnen proberen. Een waxinelichtje bijvoorbeeld. Gewoon de tafels hiermee "insmeren". Niet verhitten, maar als een gum over de tafels halen.
 

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.287
1.002
Ulvenhout
Ik sluit me aan bij @klusrob. Silbergleit of Bison houtglijmiddel werkt echt fantastisch. Ik vind Silbergleit fijner omdat deze minder een vettig laagje achterlaat.
Grote kans dat het hout er dan soepel doorheen gaat.

Ps, wat een tof bankje staat er in je profielfoto. Welk hout is dat een hoe afgewerkt?
 

Oege22

Nieuw lid
11 feb 2014
9
0
72
Roden
Ik sluit me aan bij @klusrob. Silbergleit of Bison houtglijmiddel werkt echt fantastisch. Ik vind Silbergleit fijner omdat deze minder een vettig laagje achterlaat.
Grote kans dat het hout er dan soepel doorheen gaat.

Ps, wat een tof bankje staat er in je profielfoto. Welk hout is dat een hoe afgewerkt?
Dank jullie voor deze mooie adviezen.
Waar koop ik Silbergleit?
 

Oege22

Nieuw lid
11 feb 2014
9
0
72
Roden
Ik sluit me aan bij @klusrob. Silbergleit of Bison houtglijmiddel werkt echt fantastisch. Ik vind Silbergleit fijner omdat deze minder een vettig laagje achterlaat.
Grote kans dat het hout er dan soepel doorheen gaat.

Ps, wat een tof bankje staat er in je profielfoto. Welk hout is dat een hoe afgewerkt?
Bankje is van Ipé (Gadero) RVS geschroefd
 

gpf

Actieve deelnemer
11 aug 2010
589
180
Zutphen
Ik ondervond ook een slechte doorvoer, een nieuwe aandrijfriem loste uiteindelijk het probleem op
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.