Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn afzuiger begon opeens enorm te ratelen, open gemaakt en gezien dat de schoepen aanlopen.
De schoepen zijn van kunststof, ik wil er een klein stukje afhalen, zodat ze niet meer aanlopen.
Is dat een goed plan of een fout plan?
Ik neem aan dat die schoepen niet gegroeid zijn, toen je even niet oplette. Dus ik zou op zoek gaan naar de oorzaak van je probleem en dat dan oplossen. Bijvoorbeeld borgboutje losgelopen, waardoor de waaier naar voren kon schuiven op de as.
In het verlengde van wat al werd opgemerkt . . . Als je de schoepen gaat aanpassen, creëer je (nieuwe) onbalans omdat het vast niet lukt om van elke schoep evenveel af te halen.
Oorzaak gevonden, het bevestigingsboutje was er helemaal uit, maar wel aanwezig.
Met het lostrillen is de schroefdraad beschadigt, daar moet dus nog wat aan gebeuren.
Schroefdraad met een m6 tap gezuiverd en het inbusboutje had ik in de juiste maat en lengte nog.
Bijna klaar met in elkaar zetten, heb al proef gedraaid en dat ging goed.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.