Record Power BS300E Lintzaag te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daan Muller

Nieuw lid
9 sep 2013
6
0
Ik moet de ruimte waar ik nu zit verlaten en in mijn nieuwe kantoor heb ik helaas geen plek meer voor groot gereedschap. Dus mijn 1 jaar oude lintzaag moet helaas het veld ruimen.

Topapparaat, loopt mooi rustig, euro op z'n kant en zo. Ik heb deze uiteindelijke gekocht na een Makita en een Einhell geprobeerd te hebben en deze is echt mijlen beter.

Nieuwprijs van de zaag is €899 bij Baptist waar ie vandaan komt.

De geleider die er standaard opzit heb ik geüpgraded met een Axminster Rip Fence Upgrade à €185.


Technische gegevens:
  • Max. zaaghoogte: 190 mm
  • Uitlading: 305 mm
  • Afmetingen tafel: 480 x 400 mm
  • Motor: 750W
  • Lengte zaagblad: 2370 mm
  • Snelheid: 820 & 380 m/min
  • Gewicht: 80 kg
  • Afmetingen: H1690 x B880 x D680 mm
  • Afzuigopening: 100 mm

Ik wil er €600 voor hebben. Hij staat op de 1ste verdieping en moet een trap af, die 80kg die ze als gewicht opgeven is aan de lage kant volgens mij, dus ophalen met 2 sterke mannen.

IMG_6923.jpg
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Ik moet de ruimte waar ik nu zit verlaten en in mijn nieuwe kantoor heb ik helaas geen plek meer voor groot gereedschap. Dus mijn 1 jaar oude lintzaag moet helaas het veld ruimen.

Topapparaat, loopt mooi rustig, euro op z'n kant en zo. Ik heb deze uiteindelijke gekocht na een Makita en een Einhell geprobeerd te hebben en deze is echt mijlen beter.

Nieuwprijs van de zaag is €899 bij Baptist waar ie vandaan komt.

De geleider die er standaard opzit heb ik geüpgraded met een Axminster Rip Fence Upgrade à €185.


Technische gegevens:
  • Max. zaaghoogte: 190 mm
  • Uitlading: 305 mm
  • Afmetingen tafel: 480 x 400 mm
  • Motor: 750W
  • Lengte zaagblad: 2370 mm
  • Snelheid: 820 & 380 m/min
  • Gewicht: 80 kg
  • Afmetingen: H1690 x B880 x D680 mm
  • Afzuigopening: 100 mm

Ik wil er €600 voor hebben. Hij staat op de 1ste verdieping en moet een trap af, die 80kg die ze als gewicht opgeven is aan de lage kant volgens mij, dus ophalen met 2 sterke mannen.

Bekijk bijlage 109847
Ik heb je een PB gestuurd eerder al :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.