Reaction: Een Milieubewust winkel alternatief

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Niet persé hout gerelateerd, maar ik weet zeker dat velen hier initiatief een warm hart zullen toedragen.

Zojuist kreeg ik Reaction onder ogen.
Dit winkelketeninitiatief (3x woordwaarde) streeft ernaar zoveel mogelijk winkels te openen in Nederland waar alleen maar producten worden verkocht die volledig verantwoord zijn. Biologisch, lokaal, zo veel mogelijk hergebruik en dus heel milieubewust.

Alhoewel ik nog niet echt een succesvolle meubelmaker ben en nog maar weinig stukken heb verkocht, heb ik me direct aangemeld.
Zodra ik klaar ben met de verbouwing van de werkplaats en weer stukken ga bouwen, zal ik zeker zorgen dat ze in dit initiatief terecht komen.

En ook als je dat niet van plan bent kun je natuurlijk ook gewoon lekker zelf gaan winkelen!
Noot: ik heb geen affiliatie met deze onderneming, doch ben wel voornemens die op te zetten, want ik vind het gewoon een ontzettend gaaf en goed idee.
 

Boktor026

Actieve deelnemer
1 sep 2016
580
156
Het is een geweldig initiatief waar ik als architect, ontwerper en houtbewerker graag aan mee wil werken. Tegelijkertijd moeten we ook met duurzame productontwikkeling werken aan spullen voor de massa. Anders is duurzaamheid maatschappij breed niet haalbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: trigger

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.