Rail of wandpaneel voor het ophangen van plastic bakjes.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.913
3.495
Ik ben op zoek naar profielen om plastic bakjes aan te hangen. Panelen mogen ook. Uiteraard van metaal en goedkoop. Iemand een goede suggestie?

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.913
3.495
Met die DIN rail hangen de bakjes niet recht. Die raaco paneeltjes kosten 20 euro voor een plaatje van 44 x 52 cm. En dat is zonder bakjes. En bakjes heb ik zat, dus die hoef ik er niet bij.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.913
3.495
Het goedkoopste dat ik heb kunnen vinden is om zoals zotvanhout al opmerkte, gewoon wat lengtes strip 30 x 3 te bestellen en daar een rastertje van in elkaar te lassen.

• Geweldig
Waarderingen: ZotVanHout

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.925
1.103
Omgeving Eindhoven
Ik heb ze hier een hele tijd ook gewoon gehad aan een strip plaatstaal van een cm of 4 breed, met daarachter een houten vullat van een cm dik en 3 cm hoog, waardoor het plaatstaal een cm boven de houten lat uitstak.
Tussen plaatstal en hout had ik voor de zekerheid een strook dubbelzijdig tape geplakt (plaatstaal was maar 0,75mm), maar ik weet niet eens of dat wel nodig was geweest achteraf.
Heeft jaren goed gehangen tot ik de ruimte op de muur voor iets anders nodig had.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.