Raar dat ik geen enkele reacties krijg van het forum. Zelfs op een prive bericht wordt er niet gereageerd ???.

Weet iemand wat er aan de hand is met de forum beheerders ?.
Ik krijg totaal geen enkele reactie op vragen, zelfs niet als ik deze in een privé bericht stel. Dan maar via de contact knop onderaan het forum, helaas ook daar geen enkele reactie.

Ik hoop niet dat dit komt omdat ik geen donatie heb gedaan ?. Mijn donaties bestaan uit de verslagen die ik probeer te plaatsen.

Jammer want het niet beantwoorden van vragen maak mij helaas niet enthousiaster en doet afbreuk aan dit prachtige forum.

Groet Edwin
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Weet iemand wat er aan de hand is met de forum beheerders ?
ik meen te mogen begrijpen dat je op dit forum de te verwachten interactie krijgt, maar van de forumbeheerders geen of heel laat een reactie ontvangt
@Athanor heeft ons een tijd geleden laten weten dat in praktijk enkel hij toen als moderator actief was, & 'de anderen' geen tijd hadden
dan heeft hij inderdaad de handen vol met het overschouwen van het hele gebeuren
voor zover ik het begrijp, zijn er kosten om dit forum 'in de lucht' te houden
de reclame brengt geld in het laadje
waar de grens tussen vrijwillige en vergoedde medewerking ligt, weet ik niet
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.778
933
Leeuwarden
Ik doe mijn best om de noodzakelijke moderatie op het forum te doen. Op zich modereren wij spaarzaam, het is een positief en goed werkend forum met een groot “zelfreinigend vermogen”.
Ik kan me niet herinneren dat je me een PB heb gestuurd. Kan zijn dat er berichten bij Jaap zijn gekomen, maar die heeft momenteel niet veel ruimte voor werk aan het forum. Stuur dringende vragen dan maar in een PB naar mij. Sommige punten zullen echter op een To-do lijst komen…..

Groet van Fons
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Op zich is het een goed teken dat de moderators niet teveel moeten tussenkomen. Maar nu de betrokkenheid van de moderators toch aangekaart wordt, zou ik graag nog eens polsen naar het afsluiten van de Woodworking Challenge. Deadline voor inzendingen was 15 april, dus de redelijke termijn is nu toch wel al stilletjes aan verstreken...
 
Laatst bewerkt:

HoutNerveus

Actieve deelnemer
8 mei 2020
305
430
28
Delft
vanbart.weebly.com
Op zich is het een goed teken dat de moderators niet teveel moeten tussenkomen. Maar nu de betrokkenheid van de moderators toch aangekaart wordt, zou ik graag nog eens polsen naar het afsluiten van de Woodworking Challenge. Deadline voor inzendingen was 14 april, dus de redelijke termijn is nu toch wel al stilletjes aan verstreken...
Dit vind ik ook. Mocht de hele challenge gecancelled worden dan heb ik daar inmiddels zelfs ook al vrede mee. Maar als deelnemer zou ik in elk geval graag iets te horen krijgen.;)

Eventueel kunnen we het alleen bij de publieksprijs houden, als het probleem is om het hele jury-proces voor elkaar te krijgen. Van alle projecten een mooiste foto en linkje naar het draadje, die onder elkaar en elk lid mag er op één stemmen. Meeste stemmen wint. En dat dan in de 3 categoriën (snijden, draaien, algemeen).

Daar zou ik best aan willen meehelpen; ik heb er wel een middagje of 2 voor over. Misschien wat matig vergeleken met het originele plan, maar dan sluiten we de challenge in elk geval af. En kunnen we weer nadenken over een nieuwe challenge, waar ik eigenlijk wel zin in heb.
 
Laatst bewerkt:
Op zich is het een goed teken dat de moderators niet teveel moeten tussenkomen. Maar nu de betrokkenheid van de moderators toch aangekaart wordt, zou ik graag nog eens polsen naar het afsluiten van de Woodworking Challenge. Deadline voor inzendingen was 15 april, dus de redelijke termijn is nu toch wel al stilletjes aan verstreken...
Dat was dus ook mijn persoonlijke vraag aan Jaap omdat er nog geen enkele reactie volgt op de vraag van vele om een uitleg kunnen we ook geen nieuwe challenge beginnen. Jammer maar helaas dus geen challenge 2022.
 
Dit is wat ik Jaap in September heb gevraagd.

Beste Jaap,

Nu OpendagHout 2021 niet door gaat lijkt het mij tijd om de challange 2020-2021 af te ronden met een uitslag voor alle categoriën.
Als de uitslag nog langer onbekend blijft staat het de nieuwe challange 2021-2022 in de weg. Ook ben ik bang dat door het uitblijven van de uitslag het animo om deel te nemen afneemt IPV toeneemt.

De uitslag bekend maken op de eigenlijke datum van ODH 2021 lijkt me het meest geschikt.
Brengen we gelijk weer twee voor dit forum belangrijke zaken in beeld.


Groet Edwin
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Beste forummers,

Hier moet ik echt even diep door het stof en bied ook mijn welgemeende excuses aan. Het afgelopen half jaar was de koek even op en heb ik weinig tijd aan het forum en mijn werkplaats kunnen besteden.
Gelukkig dat Fons Athanor als rots in de branding het moderator werkt naar beste eer en geweten heeft gedaan. Vandaag was ik bij hem op bezoek en hij heeft mij stevig de oren gewassen. Nou ja, dat viel wel mee, maar met Fons kun je wegdromen over de zin van het leven; overkomen je dingen of roep je je zelf over je af.. Bij mij is het laatste zeker het geval, met als gevolg, te druk en even te veel.
Ik ben me ook bewust dat ik, zij het met de meest goede bedoelingen, de challenge te veel in mijn eentje dacht te kunnen uitvoeren. Dan is er ook geen backup of teammaatje die de boel over kan nemen. Een wijze les, dat moet in het vervolg anders.
Maar ik ben er weer en we pakken de draad weer op. Er was overigens niks ernstigs met mij aan de hand, niet ziek of zo, dus wees niet ongerust. Hou het maar op een lange zomerstop.

Als jury voor de challenge heb ik Bas Hemmen (Hemski op het forum) en Kies voor Hout( onze Kor fijnstoffilter van der Meulen) gevraagd de jurering op te pakken. Ik zal zorgen voor mooie prijzen, voortbordurend op wat we al hadden en dan hoop ik dat we het met een paar weken af kunnen ronden.

Een nieuwe challenge speelt me door het hoofd, maar daar mogen jullie wat van vinden.

Helaas geen Open Dag Hout, dat had komend weekend plaats moeten vinden. Met de huidige ontwikkelingen en de snel stijgende besmettingscijfers is het een verstandige beslissing geweest. Maar gewoon wel erg jammer dat we het om die reden voor de 2e keer af moeten blazen.


met hartelijke groet,

jaap
 

HoutWouter

Actieve deelnemer
4 okt 2020
116
52
Utrecht
Weet iemand wat er aan de hand is met de forum beheerders ?.
Ik krijg totaal geen enkele reactie op vragen, zelfs niet als ik deze in een privé bericht stel. Dan maar via de contact knop onderaan het forum, helaas ook daar geen enkele reactie.

Ik hoop niet dat dit komt omdat ik geen donatie heb gedaan ?. Mijn donaties bestaan uit de verslagen die ik probeer te plaatsen.

Jammer want het niet beantwoorden van vragen maak mij helaas niet enthousiaster en doet afbreuk aan dit prachtige forum.

Groet Edwin
Tja. Het is een publiek forum. Denk niet dat je altijd reactie hoeft te verwachten. Dat lijkt me onmogelijk bij te houden 100% van de tijd.

Ik zou iig geen reactie verwachten als ik een bericht stuur. Er is duidelijk overal te lezen dat de beheerders het erbij doen en er vooral geen geld mee verdienen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.