Publiek stemmen

Beste Fomumleden en deelnemers aan de challenge.

Aller eerst Winnaars gefeliciteerd met jullie jury prijs. Aangezien de Jury de winnaars heeft bekend gemaakt is is het nu tijd voor de publiek stemmen.

Jullie mogen stemmen op 1 werkstuk uit elke categorie.
Stemmen is mogelijk tot en met 12-5-2022 00:00

Het stemformulier is te bereiken via Publiek stemmen Woodworking Challenge
Formulier werkt goed.👍
 
  • Leuk
Waarderingen: hartvoorhout.jouwweb.nl

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
904
761
Nootdorp
Op dit moment zijn er aardig wat stemmen binnen. Het zal leuk zijn om dit aantal te vergroten. Daarom post ik vandaag en aankomend weekend een bericht zodat dit item weer bovenaan de lijst komt te staan.

Helemaal eens met Nico Oosthoek. Het formulier werkt super.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Blanco heb ik nu ook toegevoegd
Ik begrijp dat er leden zijn die blanco willen stemmen. Heb daar in principe geen probleem mee. De regels veranderen tijdens het spel moet soms maar is niet gewenst. Wat moeten de leden nu die al gestemd hebben en niet blanco konden stemmen zoals ik? Overnieuw stemmen hoeft van mij niet want ik stem niet blanco.
Door de vraag om blanco te kunnen stemmen blijkt dat niet iedereen denkt zoals ik. Dus dan toch opnieuw stemmen?
Wie het weet mag het zeggen. (Ik zoek soms spijkers op laag water)
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Dat is een goede vraag Nico. Misschien vinden ze inzendingen niet goed genoeg om er op te stemmen. Misschien hebben ze geen verstand van een bepaalde categorie en willen daarom blanco stemmen.
Misschien kan diegene die de optie blanco heeft aangevraagd hierop een antwoord geven.
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.239
655
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Ik was, om de knuppel maar eens in het hoenderhok te gooien, in 1 categorie van geen enkel werk overtuigd. Vandaar dat ik die categorie graag wilde overslaan c.q. blanco wilde stemmen. Is dat spijkers op laag water zoeken? Vind ik niet.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Jurriaan dat is een prima reden om blanco te stemmen. Ik til er iets minder zwaar aan. In eerste instantie was mijn uitspraak "ik zoek soms spijkers op laag water" dat ik heb ik verder weg gelaten en dat had zeker niet op jouw moeten slaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nico Oosthoek

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
66
De gegevens zijn doorgestuurd naar de jury, die gaan het bekend maken. Kan wel zeggen dat er 46 leden hebben gestemd
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.