Profiel berichten

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Wat is het nut van profielberichten ? Zag net nog een “date “met 2 leden van kom maar achterom ben daar ergens bezig .
Dat is toch privé gaat ons toch geen ene “piep” aan .
Is het niet verstandig deze optie te verwijderen( als dat kan ) ?

We hebben tenslotte ook de PB berichten .

ik stem voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: PetraD

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Bijna elke forum heeft wel iets van een profielbericht support, maar ik heb nooit zo goed begrepen waarom dat systeem hier zwaar wordt misbruikt voor PB's.

Ik zie inderdaad dikwijls persoonlijke conversaties voorbij komen, waarvan ik mij afvraag of diegene ook weet dat deze bericht openbaar zijn.

Klinkt mij meer als een stukje bewustwording, dan dat de functie er uit zou moeten.
Het is wellicht wel handig om deze profielberichten niet meer openelijk te delen in een apparte tab bij nieuwe posts, maar het meer prive te houden op iemands pagina.
 

bakkiet

Actieve deelnemer
25 aug 2018
90
22
Dordrecht
Eens, de meesten zullen denken dat het om een PB gaat, terwijl dat niet het geval is. Waarschijnlijk hebben de moderators het ook al gezien en is dit vast al onderwerp van discussie (geweest).
 

s0ulmaster

Without magic smoke, it ain't broken
11 apr 2019
368
121
Enschede
Eens, de meesten zullen denken dat het om een PB gaat, terwijl dat niet het geval is. Waarschijnlijk hebben de moderators het ook al gezien en is dit vast al onderwerp van discussie (geweest).

Dat laatste vraag ik mij dus af, want dit profiel-PB verhaal speelt al zolang ik op het forum zit.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Dat laatste vraag ik mij dus af, want dit profiel-PB verhaal speelt al zolang ik op het forum zit.
Dat is dus nog niet zo lang 😇 . Lange tijd heb ik niets gezien van profielberichten, inderdaad sinds kort zie ik die ook vaker voorbijkomen. Ik denk ook waarvoor is dat nodig en moet ik die ook kunnen zien?
 
  • Leuk
Waarderingen: luk knops

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.411
679
Emst
PB komen niet in de openbaarheid, toen het forum net verhuisd was is er wat fout mee gegaan bij mij.
Dat is hersteld met dank aan Rendew
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Ik dacht het omdat er bij sommigen berichten van een jaar of 5 terug in staan, waar komen die dan vandaan ?
Maar als het niet zo is, zoveel te beter.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Als ik het goed heb kunnen er maar een stuk of 10 pb berichten in je woodworking mailbox staan. Dan is ie vol en moet je ze verwijderen (misschien archiveren maar dat doe ik nooit) Post je dus weinig dan kan het er lang in staan. Ik laat er een uit 2016 in staan.
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Wim, ik had het over profielberichten van ver voor deze nieuwe software, en ik heb in de vorige software (en eigenlijk bij uitbreiding nergens) nooit zo'n berichten gezien. Daarom vroeg ik me af waar ze vandaan komen. Dat moet dus uit de vorige software zijn...
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Wim, ik had het over profielberichten van ver voor deze nieuwe software, en ik heb in de vorige software (en eigenlijk bij uitbreiding nergens) nooit zo'n berichten gezien. Daarom vroeg ik me af waar ze vandaan komen. Dat moet dus uit de vorige software zijn...
Niet goed gelezen sorry.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.