Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vroeger kocht je Prof omdat het een betere kwaliteit was. Dat heet dus nu Industrial. Ben benieuwd hoe het over een paar jaar genoemd wordt. Aan de prijs te zien zou ik zeggen hobby maar dat zal wel een verkeerde aanname zijn.
Voor zover ik me kan herinneren , is deze naamgeving standaard bij die toko. Waar heb je nou een probleem mee? Bij cmt hebben ze vast veel duurdere bladen voor een lamello machine. Zo is er keuze voor iedereen.
Voor zover ik me kan herinneren , is deze naamgeving standaard bij die toko. Waar heb je nou een probleem mee? Bij cmt hebben ze vast veel duurdere bladen voor een lamello machine. Zo is er keuze voor iedereen.
Ik gebruik de lamaelo machine af en toe dus kwaliteit en prijzen prima bij deze toko geen problemen mee. Voor af en toe is rond de vijftig euro op andere sites mij iets te veel.
ok helder, maar ik heb van ecotools zelf een keer zo'n blad gekocht (weet niet meer precies of het nou profi of industrie lijn was) en begreep niet goed wat de bedoeling was van het topic
ik herkende echter de website en dacht ik hobbel even mee hier
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.