PROdag bij GereedschapPro op zaterdag 14 december in Haarlem

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
97
63
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
20241214-PROdag-save-the-date-800x450-blokmail-02.jpg

Dit wordt een bijzondere PROdag!
Nou ja, eigenlijk is elke PROdag bijzonder, toch? 🎉
Ennu... Goodybag Alert! 🎁

Daarnaast alléén in de winkel EN alléén die dag: speciale deals op alles! 💥

Wat kun je verwachten?
Er zijn demonstraties, houtkrullen, rondvliegend zaagsel, hapjes en drankjes, kortom: één en al gezelligheid! Het is bijna een kleine beurs op zich, maar dan leuker. 😁

Dash-Board (USA)
We halen de Dash-Board Portable Workshop naar Europa én de eigenaar en uitvinder speciaal voor deze dag ook! Stel al je vragen, ontdek en laat hem demonstreren wat dit bijzondere werkstation zo uniek maakt. 🔧

Axminster (UK)
Unieke actie:
Koop de pen-ingrediënten die je leuk vindt, krijg meteen een gratis pendraai-training t.w.v. € 95,-, en ga naar huis met je eigen handgemaakte schrijfpen (vulpen, balpen, vulpotlood, noem maar op!). 🖊️

Lamello
Koop alleen op deze dag in de winkel een ZETA en krijg gratis een doos met Tenso of Clamex koekies erbij! 🍪

Metabo
Iedereen krijgt een leuk cadeautje voor in de goodybag. 🎁

Shaper
We zijn de eerste winkel in NL die Shaper gaat verkopen en ook demonstreren. Shaper komt zelf die dag ook alles uitleggen dus komt gerust langs, ook als je er al 1 heb, er is genoeg over te leren. Misschien komt Jaap, Mr. Shaper ook nog wel langs :cool:

SawStop
Zie mijn reactie in een andere post, ja ook hier zijn we dealer van geworden. Ze staan al in de showroom, maar 14 december komt SawStop zelf met hun mega showroomcontainer ook langs en doen ze elk uur de knakwost test, erg indrukwekkend. Ook hiermee leuke acties :)

Nog meer...
Ja er komen nog meer toffe merken langs, maar het stukje wordt al een beetje lang. 😅

Zien we je zaterdag 14 december?
Zet 'm in je agenda en mis het niet! 🗓️

Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.727
3.134
Gaanderen
Ik had dat dash-board wel eens willen bekijken. Ruim 320 km heen en terug. Daarboven op zag ik prijzen in de USA die me een stuk minder enthousiast maken.

• Leuk
Waarderingen: henkverhaar

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.727
3.134
Gaanderen
Wim, het is al heel lang geleden dat je in de winkel was dus zie je 14 december :p .
Wat dacht je om een pallet van 255 x 210 cm uit de USA naar NL te verzenden, jemig... 💰
Als ze me missen ben ik vissen die dag. Ja, ik weet dat het een lieve duit kost. Transport, verzekering, inklaringskosten en importheffingen. Daar wordt het niet goedkoper van.

• Leuk
Waarderingen: SanderGP

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.114
451
hilversum
Viel op zich nog mee :)
Ben eerst wezen kopen waar ik voor ging net geen 200 euro(kreeg zelfs nog een goodie emmer bij afrekenen)
Daarna nog 100 euro aan ach daar kan ik nog wel een plekje voor vinden :p

Voornamelijk staan kletsen bij sawstop en Mirka.

• Leuk
Waarderingen: SanderGP

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.590
451
Dordrecht
Had helaas geen tijd. Was wel benieuwd naar de nieuwe werkbanken. Stond Benchdog er ook, want die kondrn alsnog weer exporteren naar de EU las ik?

Rdl

Post veel
7 okt 2021
1.114
451
hilversum
Stonden houten werkbanken van Pinie ( had er nog nooit van gehoord )
En dashboard stond er.
Zagen er goed uit.

Enigste jammere vond ik (even als voorbeeld) dat de website niet up to date was dus ik kon niet even snel prijzen van de producten van Pinie opzoeken( en nou bij elke deuvel,domino,schaaf etc. een prijs te gaan vragen vond ik een beetje overkill)

SanderGP

Actieve deelnemer
7 apr 2012
97
63
Haarlem
www.GereedschapPro.nl
Stonden houten werkbanken van Pinie ( had er nog nooit van gehoord )
En dashboard stond er.
Zagen er goed uit.

Enigste jammere vond ik (even als voorbeeld) dat de website niet up to date was dus ik kon niet even snel prijzen van de producten van Pinie opzoeken( en nou bij elke deuvel,domino,schaaf etc. een prijs te gaan vragen vond ik een beetje overkill)
Leuk dat je er was!
Ja wegens, ziekte, vakantie en erg veel nieuwe merken en producten de laatste weken is het helaas niet op tijd gelukt om alle 600 Pinie producten live te zetten. Ik hoop alles nog live te hebben voor het einde van het jaar maar het is zoveel werk :) , maar zulke gave producten!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.