Pro Wood van 20 t/m 24 oktober in Flanders Expo te Gent

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.665
2.412
Klein-Brabant, Vlaanderen
prowood is om de 3 j in gent
ik herinner mij vaag dat er in een ander jaar, maar ook om de 3 j, een soortgelijke beurs in nl is
ben ooit in 'een brabanthal' geweest
exposanten zullen wel verschillen

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.509
2.237
Terkaple
www.woodworking.nl
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar bij deze nog wat foto's van de Prowood. Ik ben vorige zaterdag al vroeg richting Gent vertrokken en in de middag geholpen de Shaper stand op te bouwen en alles werkend te maken. De beurs ging op zondag om 10 uur open en direct stroomden er mensen binnen en hadden we ook wat te doen op de stand. Het was echt erg druk bij ons t/m donderdag17:00 uur, het laatste uur werd het rustig. Het is wel aanpoten, de hele dag over de Shaper Origin vertellen, demo's geven, vragen beantwoorden etc. De interactie met bezoekers en collega's vind ik erg leuk.
Veel grote merken op de beurs met echt hele grote machines, ik keek mij ogen uit. Hieronder een paar foto's.

Een aantal forummers op bezoek gehad, zoals Frake en Jorisvh, maar ook bezoekers die de website kennen. Ik heb al met al een hele leuke week gehad!

jaap

IMG_4025.jpeg

IMG_4026.jpeg

IMG_4028.jpeg

IMG_4030.jpeg

IMG_4031.jpeg

IMG_4046.jpeg

Superbra

Actieve deelnemer
16 feb 2014
469
218
Wetteren, Belgie
En onze Shaper stand met duitse, franse en nederlandse collega's

IMG_4068.jpeg
Zelfs op de Graslei... Indrukwekkende stand 😁

Ben zelf niet geweest. Ik dacht dat het weinig te bieden had voor de hobbyist, en als ik de commentaren lees en de foto's bekijk, lijkt dat inderdaad zo te zijn. Het noemt ook niet voor niks PRO-wood hè.

• Leuk
Waarderingen: jaap

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.683
1.014
70
Veldhoven
Zelfs op de Graslei... Indrukwekkende stand 😁

Ben zelf niet geweest. Ik dacht dat het weinig te bieden had voor de hobbyist, en als ik de commentaren lees en de foto's bekijk, lijkt dat inderdaad zo te zijn. Het noemt ook niet voor niks PRO-wood hè.
Toch was het interessant en leerzaam. Maar ik zal er ook niet weer heen gaan. Dat had ik al besloten toen ik woensdag weer naar huis ging.
Maar ik had het geluk een goede gids te hebben in de persoon van @ZotVanHout
Was dus een gezellige dag en een lekker motorritje met mooi weer.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.