Privéberichten worden ongewenst veranderd...

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Tot mijn verbazing zie ik dat privéberichten die ik samenstel worden veranderd naar iets dat ik niet heb bedacht. Ik type het bericht in en voordat ik het goed en wel doorheb staat er iets heel anders. Héél vreemd en bijzonder ongewenst...
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Datzelfde gebeurt nu ook bij het bericht hierboven: ik schrijf: 'tot mijn verbazing' en 'echt niet heb bedacht'. Er vallen woorden weg...
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Hier word ik helemaal dol van... Ik schreef helemaal niet 'voordelen'.... maar een ander woord voor verrassing
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
925
Leeuwarden
Komt het niet van de autocorrectie modus van je tablet of smartphone?

Wij modereren niet in privé berichten, we kunnen er niet eens in komen….

Fons

P.S. Bij mij veranderde zojuist het woord autocorrectie modus in autocorrectiecodes;)
 

HenkG

Houdt van hout
24 aug 2013
71
28
Woerden
Dank voor je reactie. Het vreemde is, dat de berichten nu weer wél zijn zoals ik ze geschreven had... Ik kijk nu op mijn tablet en niet op de desktop. Heel raar om de tekst zó te zien veranderen...
 

Superkees

Post veel
17 aug 2017
2.062
407
Ergens heb je dus een app die de tekst automatisch aanpast. Kan heel handig zijn als je zal scholier een boekverslag wilt kopiëren. Heb je kinderen tussen de 10 en 20? Dan zou ik daar eens even informeren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.