Prijzen voor de Woodworking.nl Challenge.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
4.381
485
Terkaple
www.woodworking.nl
Er moeten zo langzamerhand ook wat prijzen komen voor de inspanningen die jullie leveren. Vorige week kwam het 2e boek van Vershout uit. Sjors van der Meer en Job Suijker uit. Het hele voorjaar en zomer is er gewerkt aan een boek over het snijden van lepels. Sjors en Job zijn elk jaar deelnemer bij Open Dag Hout en we feliciteren hen met dit prachtige boek.
Na overleg met de penningmeester Kor (Kies voor Hout) hebben we er namens Open Dag Hout 3 gekocht en stellen deze als prijs ter beschikking.

Afgelopen week was ik op bezoek bij Rick van Masave en hij vertelde dat hij me al had willen bellen om ook een paar mooie stukken hout als prijs ter beschikking te stellen; super tof Rick! En fijn elkaar weer eens live gesproken te hebben.

Dezelfde dat heb ik ook Baptist bezocht en Titus Baptist was direct enthousiast. Ook Baptist stelt voor alle 3 categorieën een mooie prijs ter beschikking, zoals ze dat ook altijd doen bij de Open Dag Hout. We spraken ook over de fotowedstrijd van de houtdraaiers vereniging Radius. Dat vinden we ook echt een succes met 114 deelnemende draaiers die allemaal foto's van hun werkstuk ingestuurd hebben. Een prachtige stimulans voor ons.

Ik kreeg een erg fijn gevoel bij het enthousiasme en interesse van mensen die al heel lang hun betrokkenheid bij ons forum en Open Dag Hout hebben. Super!

jaap

P1012184.jpeg

P1012185.jpeg

Laatst bewerkt:

Bartvdl

Actieve deelnemer
20 jun 2015
305
39
's-Hertogenbosch
Is er toevallig al meer bekend over het tentoonstellen en het jureren?
De eind datum kom al snel dichterbij, en gelukkig het afronden van mijn project ook.
Ik zou het wel leuk vinden om de werken van andere te kunnen bewonderen.

• Leuk
Waarderingen: baas

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.