Poten voor onder massief eiken bureaublad

FeastyOwl

Nieuw lid
8 sep 2022
1
0
Amsterdam
Hallo allemaal,

Ik ben absoluut geen houtbewerker en heb zojuist een massief eiken bureaublad van 180x70x4cm aangeschaft.
Ik heb bij het bestellen van de fabrikant meegekregen dat ik ervoor moet zorgen dat er genoeg ruimte is voor de schroeven waar de poten mee bevestigd zijn om met het hout mee te bewegen wanneer deze krimpt en uitzet.

Mijn plan was aanvankelijk om simpelweg ADILS of OLOV poten van de ikea onder het blad te zetten maar omdat deze geen sleufgaten hebben en bedoeld zijn voor kartonnen bureau's ben ik bang dat ik hiermee het blad ga beschadigen.

Nou ben ik op zoek gegaan naar vergelijkbare, simpele zwarte, ronde of vierkante poten met sleufgaten voor onder het blad maar kom niet echt verder. Als iemand mij verder kan helpen met het vinden van redelijk goedkope poten die aan deze criteria voldoen of evt. kan helpen met een alternatief wat budgettair redelijk aansluit op mijn wensen zou ik dat enorm op prijs stellen!
 

Bijlagen

  • 114fbdbd-55cc-4136-aeea-6f14bf2c8d1c.jpg
    114fbdbd-55cc-4136-aeea-6f14bf2c8d1c.jpg
    129,2 KB · Weergaven: 30

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.