Plaatmateriaal op maat bestellen

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Heeft iemand ervaring met online aanbieders om plaatmateriaal zoals multiplex op maat te bestellen?
Zo ja, wat zijn je ervaringen met welke site? Was het zaagwerk ook echt op maat of niet zoals bij de gemiddelde karwei met nogal wat afwijkingen?
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.762
980
Omgeving Eindhoven
Voor multiplex, WBP etc kom ik vaak bij Van der Vleuten in Best. Dat moet voor jou eventueel ook nog te doen zijn om op te halen. Het zaagwerk is daar redelijk op maat (soms max 1 mm afwijking), maar ik zaag het zelf eigenlijk altijd na, ongeacht waar ik het haal.
Ze hebben daar ook een restantenhoek, waardoor je niet voor een hele plaat hoeft te betalen maar ook reststukken kan meenemen voor een m2-prijs.
Hoe ze dat nu met de lockdown online doen weet ik niet (bestellen voa de webshop en afhalen gaat supersnel), maar als ze normaal open zijn werkt het zelf uitzoeken van reststukken en op maat laten zagen prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: twdi

twdi

Actieve deelnemer
15 jul 2019
630
101
Sterksel
Voor multiplex, WBP etc kom ik vaak bij Van der Vleuten in Best. Dat moet voor jou eventueel ook nog te doen zijn om op te halen. Het zaagwerk is daar redelijk op maat (soms max 1 mm afwijking), maar ik zaag het zelf eigenlijk altijd na, ongeacht waar ik het haal.
Ze hebben daar ook een restantenhoek, waardoor je niet voor een hele plaat hoeft te betalen maar ook reststukken kan meenemen voor een m2-prijs.
Hoe ze dat nu met de lockdown online doen weet ik niet (bestellen voa de webshop en afhalen gaat supersnel), maar als ze normaal open zijn werkt het zelf uitzoeken van reststukken en op maat laten zagen prima.
Ik woon onder eindhoven dus Best is goed te doen. Ik ga er naar kijken!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.