persoonlijk bericht

Jasper de Bruin

Nieuw lid
25 nov 2014
17
22
Emmeloord
Hallo Allemaal.
Ik heb een vraag en dat gaat over dat ik graag iemand een persoonlijk bericht sturen op dit forum maar weet niet precies hoe.
Tenminste ik denk dat ik het weet maar zou dat graag bevestigd zien alvorens ik mijn bericht verstuur en het vervolgens niet persoonlijk is maar openbaar.
Als ik op de naam van iemand click zie ik het kopje: start conversation. Dat is het neem ik aan?
 

Jasper de Bruin

Nieuw lid
25 nov 2014
17
22
Emmeloord
oké bedankt, ik probeer het wel even. Als je op de enveloppe clickt staat er wel; start conversation, maar niet: start prive conversation of iets wat daar op lijkt.....vandaar mijn twijfel
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.332
2.038
Klein-Brabant, Vlaanderen
oké bedankt, ik probeer het wel even. Als je op de enveloppe clickt staat er wel; start conversation, maar niet: start prive conversation of iets wat daar op lijkt.....vandaar mijn twijfel
rechts onder staat dan 'start nieuwe privé-conversatie'
daar kan ik geen plaatje van tonen, omdat tegelijk de laatste conversatie getoond wordt
en omdat dit privé is, maak ik die niet openbaar
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.203
367
Etten-Leur
Hallo Allemaal.
Ik heb een vraag en dat gaat over dat ik graag iemand een persoonlijk bericht sturen op dit forum maar weet niet precies hoe.
Tenminste ik denk dat ik het weet maar zou dat graag bevestigd zien alvorens ik mijn bericht verstuur en het vervolgens niet persoonlijk is maar openbaar.
Als ik op de naam van iemand click zie ik het kopje: start conversation. Dat is het neem ik aan?
 

Bijlagen

  • Scherm­afbeelding 2024-06-10 om 23.23.13.png
    Scherm­afbeelding 2024-06-10 om 23.23.13.png
    170,1 KB · Weergaven: 23

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.790
1.001
Omgeving Eindhoven
Als ik op de naam van iemand click zie ik het kopje: start conversation. Dat is het neem ik aan?
Als ik op iemands (jouw) naam klik, zie ik daar staan "start prive conversatie". Dus prive-bericht.
Maar waarschijnlijk heb jij de taal op Engels staan, dan staat er in dat blok "Start Conversation".
1718058344151.png

Of je klikt rechtsboven naast je eigen naam op de envelop en dan op start nieuwe prive converstatie, zoals ZotVanHout al aangaf.
1718058286037.png


Je kunt de taal trouwens zelf aanpassen naar NL: klik rechtsboven op je eigen naam, vervolgens op Account details. Daarna links op Voorkeuren (preferences) en dan in de 3e dropdown de taal op NL zetten ipv Engels.
Dan zie je dus wat wij zien ipv diezelfde tekst in het Engels.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.